Tips and tricks για τη Διαφήμιση Ιστοσελίδων
Konstantinos I. Roumeliotis
  • 15-04-2022
  • 624 Unique Views

Την τελευταία δεκαετία το ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος στο χώρο των πωλήσεων. Μπορεί να έφτιαξες την τέλεια ιστοσελίδα με σκοπό να προωθήσεις τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου αλλά εξίσου σημαντική με την κατασκευή είναι και η διαφήμιση ιστοσελίδων. Για να μην δεις τον κόπο που αφιέρωσες και τα χρήματα που ξόδεψες να πηγαίνουν χαμένα, διάβασε όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις σχετικά με τη σημασία και τις μεθόδους διαφήμισης που θα σε βοηθήσουν να κατακτήσεις την κορυφή στο online marketing.

Θέλεις διαφήμιση ιστοσελίδων με SEO και digital marketing; Δες τα αποτελεσματικά πακέτα της Cloud O.E. για προώθηση ιστοσελίδων και eshop!

Διαφήμιση Ιστοσελίδων: Ποια είναι η σημασία;

Πριν αναλύσουμε μερικές από τις τεχνικές που θα κάνουν το site σου δημοφιλές στο διαδίκτυο, είναι σημαντικό να καταλάβεις πόσο σημαντική είναι η διαφήμιση. Ο ανταγωνισμός στις ηλεκτρονικές πωλήσεις είναι πλέον τεράστιος. Αυτό και μόνο αρκεί για να πειστείς ότι όσο καλοστημένο και να είναι το ηλεκτρονικό σου κατάστημα δεν θα είναι εύκολο να εμφανιστεί ψηλά στις αναζητήσεις των ενδιαφερόμενων αν δεν εφαρμόσεις εξειδικευμένες τακτικές. Είναι σαν να διαθέτεις το καλύτερο εστιατόριο στην πόλη με τα πιο ποιοτικά κρασιά και φαγητά αλλά επειδή δεν έχεις αφιερώσει προσπάθεια στο να το γνωρίσει ο κόσμος, να μην έχεις ικανοποιητικό αριθμό πελατών. Γι’ αυτό μην κάνεις το συχνό λάθος ν’ αφήσεις την ιστοσελίδα σου στην τύχη της καθώς είναι πολύ πιθανό να μείνει μόνιμα στην αφάνεια και να βυθιστεί στον πάτο των μηχανών αναζήτησης. Ακολούθησε μερικές από τις στρατηγικές που σου προτείνουμε παρακάτω για να εξασφαλίσεις μεγαλύτερα ποσοστά δημοτικότητας και πωλήσεων για την επιχείρησή σου.

Ο εντοπισμός του target group στη Διαφήμιση Ιστοσελίδων

Το αρχικό βήμα για τη διαφήμιση ιστοσελίδων είναι να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου το κοινό που πρέπει να στοχεύσεις. Το κοινό-στόχος διαφοροποιείται ανάλογα με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που πραγματεύεσαι. Για παράδειγμα, αν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα που ασχολείται με Παιδικά/Βρεφικά είδη τότε πρέπει να σκεφτείς τρόπους ώστε η διαφήμιση να είναι πιο προσιτή και φιλική σε νέους γονείς. Με λίγα λόγια, το πρωταρχικό στάδιο εντοπισμού του target group θα σε βοηθήσει στον μετέπειτα σχεδιασμό και στη διαμόρφωση του κατάλληλου ύφους με το οποίο θα προσεγγίσεις τους ενδιαφερόμενους.

Οι τεχνικές για να “τραβήξεις” το κοινό

Αφού ξεδιαλύνεις το τοπίο για το target-group σου, σειρά έχει το πώς θα καταφέρεις να το προσελκύσεις. Αυτό είναι το δυσκολότερο κομμάτι. Πρέπει να τραβήξεις την προσοχή των μελλοντικών αγοραστών και να τους κάνεις να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σου. Για να το πετύχεις αυτό υπάρχουν πολλές μέθοδοι. Εμείς θα μοιραστούμε μαζί σου μερικούς συνηθισμένους και αποτελεσματικούς τρόπους διαφήμισης ιστοσελίδων που χρησιμοποιούνται εν έτει 2022 στο digital marketing.

 

  1. SEO Boosting

Η ενίσχυση του SEO δεν είναι τυχαία η πρώτη μέθοδος στη λίστα μας. Το SEO (search engine optimization) με απλά λόγια, αναφέρεται σε όλες τις διαδικασίες που απαιτούνται ούτως ώστε η ιστοσελίδα σου να εμφανίζεται όσο το δυνατόν ψηλότερα στις αναζητήσεις χρηστών στις μηχανές αναζήτησης π.χ. Google. Όπως καταλαβαίνεις, όσο πιο ανεβασμένα είναι τα οργανικά αποτελέσματα, τόσο πιθανότερο είναι να αυξηθεί ο αριθμός  των επισκεπτών της. Μιλώντας πιο “τεχνικά”, μερικές ενδεικτικές στρατηγικές ενίσχυσης του SEO είναι η έρευνα και η βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιών, το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο στα κείμενα και η δημιουργία  σχετικών συνδέσμων που θα προσδώσουν αξιοπιστία στη σελίδα σου, το technical on-page & off-page SEO. Πιο αναλυτικά για την ενίσχυση του SEO, θα βρεις στο Cloudoe.gr ολόκληρα άρθρα αφιερωμένα αποκλειστικά σε αυτή την πολύ σημαντική μέθοδο digital marketing.

   2. Προώθηση στα social media

Στις μέρες μας η συντριπτική πλειοψηφία των νέων (και όχι μόνο) χρησιμοποιεί τουλάχιστον ένα social media σχεδόν σε καθημερινή βάση. Τι μπορεί να είναι καλύτερο από το να διαφημίσεις την ιστοσελίδα σου σ’ έναν χώρο που έχουν πρόσβαση καθημερινά χιλιάδες επισκέπτες; Μπορείς να ξεκινήσεις εντελώς δωρεάν φτιάχνοντας ένα λογαριασμό στα: Facebook, Instagram, Youtube κτλ. και απλά να δημοσιεύεις  το περιεχόμενο καθώς και την ηλεκτρονική διεύθυνση της σελίδας σου για να προσελκύσεις νέους ενδιαφερόμενους. Για να είσαι πιο αποτελεσματικός ωστόσο θα χρειαστεί να βάλεις λίγο το χέρι στην τσέπη με σκοπό να προχωρήσεις σε μια πληρωμένη διαφήμιση στα social. Ακόμα μπορείς να δώσεις μια επαγγελματική χροιά στην παρουσίαση των εικόνων και των κειμένων , προσλαμβάνοντας σχεδιαστή και αρθρογράφο αντίστοιχα. Το κόστος για μια επαγγελματική παρουσίαση είναι πραγματικά μικρό συγκρινόμενο με την ποιότητα της δουλειάς και τα πιθανά αποτελέσματα που θα φέρουν για την επιχείρησή σου.

  3. Διαφήμιση Ιστοσελίδων με Google Ads

Μια πολύ αποτελεσματική μέθοδος για να βρεθείς στις πρώτες επιλογές στις αναζητήσεις, είναι τα λεγόμενα Google Ads. Εκτός από τα κλασικά Google Ads που εμφανίζονται πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα, σου δίνεται η ευκαιρία από την Google να διαφημίσεις την ιστοσελίδα σου με πιο έξυπνους τρόπους, όπως Product Shopping Ads, Call-Only Ads κ.α. Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι πως αυτές οι διαφημίσεις ιστοσελίδων λειτουργούν συνήθως με το σύστημα cost per click. Αυτό σημαίνει πως θα πληρώνεις ένα ποσό μόνο κάθε φορά που ένας ενδιαφερόμενος θα επισκεφτεί τελικά τον ιστότοπό σου.

4. Διαφημιστικά Video και Banners

Δύο από τις πιο καλλιτεχνικές μορφές διαφήμισης ιστοσελίδων, είναι ο σχεδιασμός Banner και η δημιουργία Video. Είναι ιδανικές μέθοδοι για τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις. Εκτός από αρκετά οικονομικές επιλογές εγγυώνται ένα σίγουρο αποτέλεσμα. Είναι παραστατικά, άμεσα και κεντρίζουν εύκολα την προσοχή του αποδέκτη. Πολύ δημοφιλή εξ’ αυτών είναι τα whiteboards και explainer video.

5. Γίνε ενεργός σε συζητήσεις που αφορούν τις υπηρεσίες σου

Μια αρκετά έξυπνη στρατηγική marketing που ίσως να μην είχες σκεφτεί είναι η συμμετοχή σε διαδικτυακές συζητήσεις αγοραστών. Έχεις ιδέα σε πόσα forums καθημερινά συγκεντρώνονται ενδιαφερόμενοι και συζητάνε μεταξύ τους για θέματα που σχετίζονται με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα στα οποία είσαι ειδικός; Εμπρός λοιπόν, λάβε μέρος σε αυτές τις συζητήσεις, δώσε στον κόσμο τα φώτα σου και προώθησε με τρόπο την ιστοσελίδα σου. Για να μην ανησυχείς για το πώς εσύ θα ξέρεις πού και πότε γίνονται τέτοια “ιντερνετικά meetings” υπάρχουν διάφορα εργαλεία όπως το Google Alerts κ.ά. τα οποία σε ειδοποιούν όταν μια λέξη κλειδί που σε αφορά μπαίνει στο επίκεντρο των συζητήσεων. Ρίξε μια ματιά και στα Facebook groups.

6. Διαφήμιση ιστοσελίδων μέσω email

Ακόμα μια γνωστή και αποτελεσματική τεχνική που χρησιμοποιείται ευρέως είναι τα newsletter. Δεν είναι τίποτα περισσότερο από αυτό που λέει το όνομά της. Στο email marketing, χρησιμοποιείς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να προωθήσεις τις υπηρεσίες σου στο κοινό. Εντελώς ανέξοδη μέθοδος, ιδανική για μικρές επιχειρήσεις που διαθέτουν low badget. Είναι άμεση και προσφέρει ενημέρωση για τις τιμές, τις προσφορές αλλά και ό,τι σχετίζεται με την επιχείρησή σου. Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι να μην το παρακάνεις με αυτή την τακτική και να μην στέλνεις συνεχόμενα  emails στους ίδιους υποψήφιους πελάτες (αυτό είναι το λεγόμενο spam), γιατί είναι πιο πιθανό να τους κουράσεις παρά να τους προσελκύσεις! Έχε το νου σου όμως… Δε μπορείς να στέλνεις email σε άτομα που δεν έχουν συναινέσει να λαμβάνουν email από την επιχείρησή σου.

7. Το Blogger Outreach

Τελευταία αλλά όχι λιγότερο σημαντική συμβουλή μας είναι το blogger outreach. Πρόκειται για μια στρατηγική με ανοδικές τάσεις που αλλάζει τα δεδομένα στη διαφήμιση ιστοσελίδων. Σ’ αυτήν την περίπτωση συνδυάζεις τη δημιουργία υψηλής ποιότητας κειμένων με το social media marketing. Θα μπορούσαμε να γράψουμε ένα ολόκληρο άρθρο μόνο γι’ αυτή τη μέθοδο αλλά με λίγα λόγια προσεγγίζεις τον κάτοχο ενός δημοφιλούς blog, ή έναν influencer οι οποίοι έχουν μεγάλο κοινό (ή πολλούς followers) και μέσω αυτών προωθείς τον ιστότοπό σου. Ουσιαστικά πρόκειται για μια win-win συνεργασία μεταξύ σας όπου και οι δύο έχετε συμφέρον από αυτή την κίνηση. Το δικό σου όφελος (που είναι και αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο στην προκειμένη περίπτωση) είναι τα backlinks. Είναι δηλαδή οι υπερσύνδεσμοι του blog που θα ανακατευθύνουν τους πελάτες προς τη δική σου ιστοσελίδα και είναι πολύ σημαντικά για την ενίσχυση του SEO.

 

Κλείνοντας το άρθρο, είναι σημαντικό να σου θυμίσουμε πως η  διαφήμιση ιστοσελίδων μπορεί να είναι το κλειδί για την επιτυχία σου. Το web design από μόνο του δεν είναι αρκετό και είναι  μόνο η αρχή για το μακρινό ταξίδι σου στο internet marketing. Για το λόγο αυτό κάνε τη μελέτη σου, σκέψου τις συμβουλές μας και βρες την κατάλληλη μέθοδο που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις.

Έχεις την Ιδέα;
Ήρθε η ώρα να την υλοποιήσουμε!
Ζήτησε Προσφορά