ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ

Τι είναι SEO και γιατί χρειάζομαι SEO;

Alexandros Nasiopoulos on 01-09-2019. Modified on 22-10-2019
Τι είναι SEO και γιατί χρειάζομαι SEO;

Τι είναι SEO και γιατί χρειάζομαι SEO;

Αν δραστηριοποιήστε στο χώρο του διαδικτύου ή βρίσκεστε στη διαδικασία της έρευνας για να κάνετε μία νέα αρχή στο χώρο του διαδικτύου, σίγουρα θα έχετε συναντήσει πολλές φορές τον όρο SEO. Μπορεί ακόμα και να έχετε διαβάσει κάποιο άρθρο σχετικά με το SEO ή να έχετε πάρει κάποια προσφορά για SEO-Friendly ιστοσελίδα και ίσως εκεί σας έδωσαν μία εξήγηση για το τι είναι SEO. Μπορεί ακόμα και να νομίζετε ότι έχετε μία SEO-Friendly ιστοσελίδα, αλλά η ιστοσελίδα σας να μην εμφανίζεται πουθενά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Είστε όμως σίγουροι ότι γνωρίζετε ακριβώς τι είναι SEO; Επίσης είστε σίγουροι ότι γνωρίζετε γιατί χρειάζεστε SEO και πως ακριβώς μπορεί το SEO να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων σε ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά και στην αύξηση της επισκεψιμότητας σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα επιχείρησης;

Στο παρακάτω άρθρο θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε την έννοια του SEO και να αναλύσουμε τη σημαντικότητά του και θα δώσουμε ενδιαφέροντα στοιχεία τόσο για αρχάριους χρήστες του διαδικτύου, όσο και για πιο ενημερωμένους χρήστες.

Τι είναι SEO;

Η λέξη SEO προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Search Engine Optimization, το οποίο σε ελεύθερη μετάφραση στα ελληνικά σημαίνει "Βελτιστοποίηση προς τις Μηχανές Αναζήτησης".

Το SEO είναι μία στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Ως μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, το SEO είναι ένας συνδυασμός από πρακτικές. Με τις πρακτικές αυτές μπορείτε να αυξήσετε την ποσότητα αλλά και την ποιότητα της κίνησης του ιστότοπου (website) σας, μέσω μη-πληρωμένης προώθησης, γνωστή ως organic traffic ή οργανικό traffic.

Οργανικό traffic είναι η κίνηση που έρχεται στο website σας από τις μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης είναι μηχανές απάντησης (π.χ. google.com, bing.com, yahoo.com), μηχανές δηλαδή που προσπαθούν να απαντήσουν στα ερωτήματα των χρηστών.

Όταν κάνετε ένα ερώτημα (αναζήτηση) σε μία μηχανή αναζήτησης, η μηχανή αναζήτησης προσπαθεί να απαντήσει στο ερώτημά σας, εμφανίζοντας τα σχετικότερα websites. (Αν και τελευταία οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν να απαντήσουν μόνες τους σε ερωτήματα, χωρίς να απαιτείται η εμφάνιση κάποιου website π.χ. αν αναζητήσετε "20 kg in lbs" ή "καιρός Αθήνα").

Το πρώτο κριτήριο για την εμφάνιση και ταξινόμηση των websites, είναι ο όρος αναζήτησης των χρηστών. Οι λέξεις δηλαδή που πληκτρολογούν οι χρήστες, στο πεδίο της αναζήτησης. Οι λέξεις αυτές ονομάζονται keywords ή λέξεις κλειδιά.

Τα υπόλοιπα κριτήρια σε συνδυασμό με τα keywords, είναι το SEO.

Το SEO δηλαδή είναι ένα σύνολο από τεχνικές που μπορούν να επηρεάσουν τη σειρά ταξινόμησης των websites καθώς και ποια websites θα υπάρχουν στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Πιο απλά το SEO, είναι ένα σύνολο από τεχνικές οι οποίες μπορούν να ανεβάσουν το website σας στην 1η σελίδα στις μηχανές αναζήτησης.

Το SEO μπορεί να αυξήσει το οργανικό traffic του website σας και αυτό σημαίνει ότι θα έχετε περισσότερες ευκαιρίες να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε πελάτες σας. Μέσω του SEO μπορείτε να δημιουργήσετε σχέσεις με τους επισκέπτες σας και να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας ψηλά στη λίστα με τους έμπιστους και ειδικούς στον τομέα που δραστηριοποιήστε.

Αφού ρίξουμε μία ματιά στον τρόπο που λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης, θα προχωρήσουμε στα πιο σημαντικά στοιχεία του SEO και θα δούμε με ποιους τρόπους μπορεί πραγματικά το SEO να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας.

Πως δουλεύουν οι μηχανές αναζήτησης;

Υπάρχουν κάποιοι που ισχυρίζονται ότι η Google λαμβάνει υπόψη 200 παράγοντες, για την κατάταξη των websites. Υπάρχουν άλλοι που υποστηρίζουν ότι η ύπαρξη 200 παραγόντων της Google, για την κατάταξη των websites, είναι απλά ένας μύθος.

Δεν έχει σημασία αν ο μύθος προήλθε στην προσπάθεια να δοθεί έμφαση στην πολυπλοκότητα του αλγορίθμου της Google ή από μία συνέντευξη τύπου της Google, παλιά στις 10 Μαΐου του 2006. Αυτό που έχει σημασία, είναι η κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης και εννοείται η γνώση και κατανόηση των σημαντικότερων και αδιαμφισβήτητων παραγόντων, για την κατάταξη των websites. Όλα αυτά θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε σε μία σειρά άρθρων για το SEO, της οποίας διαβάζετε το πρώτο μέρος.

Όπως αναφέραμε και παραπάνω οι μηχανές αναζήτησης είναι μηχανές απάντησης. Δουλειά τους είναι η ανεύρεση, κατανόηση και οργάνωση του περιεχομένου του ίντερνετ, με σκοπό την εύρεση των σχετικότερων απαντήσεων στα ερωτήματα των χρηστών.

Οι μηχανές αναζήτησης έχουν τρεις κύριες λειτουργίες:

CRAWL

Κατά τη διαδικασία του crawling (ανίχνευση), οι μηχανές αναζήτησης στρατολογούν μία ομάδα από robots (crawlers - ανιχνευτές ή spiders - αράχνες), τα οποία στέλνουν στο ίντερνετ για να βρουν νέο ή ανανεωμένο περιεχόμενο. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι μία ιστοσελίδα (webpage), ένα βίντεο, μία εικόνα, ένα αρχείο PDF κλπ, αλλά ανεξάρτητα από τη μορφή το περιεχόμενο ανακαλύπτεται μέσω των συνδέσμων (links).

INDEX

Στη διαδικασία του indexing (καταγραφή) οι μηχανές αναζήτησης επεξεργάζονται και αποθηκεύουν τις πληροφορίες που βρήκαν κατά τη διαδικασία του crawling, σε μία τεράστια βάση δεδομένων. Η βάση δεδομένων της Google ονομάζεται Caffeine και είναι μία γιγάντια βάση δεδομένων με URL, τα οποία ανακτώνται όταν ψάχνετε μία πληροφορία στην οποία το περιεχόμενο αυτού του URL ταιριάζει.

RANK

Μόλις κάνετε ένα ερώτημα σε μία μηχανή αναζήτησης, η μηχανή αναζήτησης δεν ψάχνει στο ίντερνετ για να βρει το σχετικότερο περιεχόμενο, αλλά στο index της. Στη συνέχεια ταξινομεί και εμφανίζει τα αποτελέσματα με σκοπό να μπορέσει να δώσει την καλύτερη απάντηση, στο ερώτημα που θέσατε.

Αυτή η ταξινόμηση των αποτελεσμάτων της αναζήτησης, με βάση τη σχετικότητα, ονομάζεται ranking. Σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε ότι όσο υψηλότερο είναι το ranking (κατάταξη) ενός website, τόσο η μηχανή αναζήτησης θεωρεί ότι αυτό το website θα είναι σχετικότερο με το ερώτημα της αναζήτησης.

Φυσικά, τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης εξαρτώνται και από άλλες παραμέτρους όπως η τοποθεσία που βρίσκεται ο χρήστης που κάνει το ερώτημα, η συσκευή από την οποία γίνεται το ερώτημα κλπ, τις οποίες θα αναλύσουμε σε επόμενο άρθρο μας.

Στο σημείο αυτό καλό θα ήταν να αναφέρουμε ότι το SEO που πρέπει να εφαρμοσθεί, δεν είναι ίδιο για όλες τις μηχανές αναζήτησης. Αξίζει όμως η εφαρμογή τεχνικών SEO, για άλλες μηχανές αναζήτησης; Η απάντηση είναι πως, με τη Google να καταλαμβάνει περισσότερο από το 90% των αναζητήσεων στο διαδίκτυο, αν συμπεριλάβουμε το Google Images, το YouTube και το Google Maps, όχι. 

Τι είναι οργανικό traffic;

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, ο όρος οργανικό traffic (οργανικά αποτελέσματα) αντιπροσωπεύει τον αριθμό των επισκεπτών που φθάνουν στο website σας, ως αποτέλεσμα μη-πληρωμένων (οργανικών) αποτελεσμάτων αναζήτησης. Το οργανικό traffic είναι το αντίθετο του επί πληρωμή traffic (paid-traffic), το οποίο είναι οι επισκέπτες που δημιουργούνται ως αποτέλεσμα διαφήμισης.

Αντίστοιχα, οργανικοί επισκέπτες είναι οι επισκέπτες που βρίσκουν και επισκέπτονται το website σας, όταν κάνουν ένα ερώτημα σε μία μηχανή αναζήτησης.

Το οργανικό traffic ή ο αριθμός των οργανικών επισκεπτών, μπορούν να επηρεαστούν και να αυξηθούν μέσω των τεχνικών SEO.

Στις μέρες μας, οι σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (search engine results pages ή SERPs) περιέχουν περισσότερο από ποτέ, διαφημίσεις (GoogleAds) και επί-πληρωμή λειτουργίες (features ή snippets). Τέτοιες λειτουργίες είναι π.χ. τα "κουτιά" απαντήσεων. Τα κουτιά "People also ask", είναι επηρεαζόμενα από το SEO.

Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι κύριος στόχος των μηχανών αναζήτησης, είναι το κέρδος. Και το κέρδος αυξάνεται όσο αυξάνεται η διάρκεια παραμονής των επισκεπτών, στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής, περισσότερα clicks. Περισσότερα clicks, μεγαλύτερο κέρδος για τις μηχανές αναζήτησης.

Κάποιες από τις λειτουργίες αυτές, όπως τα κουτιά απαντήσεων και τα κουτιά "People also ask", που αναφέραμε παραπάνω, μπορούν επίσης να επηρεαστούν από το SEO.

Εκτός από το οργανικό traffic, υπάρχουν και άλλα είδη traffic, όπως τα direct traffic, social traffic και referral traffic τα οποία θα μελετήσουμε σε επόμενο άρθρο μας.

Γιατί χρειάζομαι SEO και γιατί το SEO είναι σημαντικό;

Γιατί το SEO είναι σημαντικό και γιατί χρειάζομαι SEO; Υπάρχουν και άλλοι τρόποι προώθησης και καθοδήγησης traffic, όπως οι διαφημίσεις (pay-per-click) ή τα social media, που αναφέραμε παραπάνω.

Όσον αφορά τα pay-per-click, από αυτά που γνωρίζουμε καθώς και σύμφωνα με την ίδια τη Google, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ένας συνδυασμός pay-per-click μαζί με το κατάλληλο SEO, είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να κερδίσετε επισκέπτες, καθώς έχει το κάθε ένα τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του.

Τα pay-per-click ή Google Ads όπως λέγεται η υπηρεσία pay-per-click της Google, είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να κερδίσετε επισκέπτες, όσο νέα, μικρή ή μεγάλη και αν είναι η επιχείρησή σας.

Το SEO είναι ο παραδοσιακός ακρογωνιαίος λίθος ενός επιτυχημένου διαδικτυακού μάρκετινγκ. Δίνει στην επιχείρησή σας τις καλύτερες πιθανότητες να βρεθεί στις αναζητήσεις των χρηστών, αλλά η διαδικασία ανάπτυξης του SEO χρειάζεται χρόνο για να γίνει.

Τα social media είναι άλλος ένας γρήγορος αλλά και οικονομικός τρόπος, για την προσέλκυση επισκεπτών στο website σας (social traffic). Τα social media έχουν όμως δύο μεγάλα αρνητικά. Το πρώτο είναι ότι στα social media, η πληροφορία δεν φθάνει στο χρήστη τη στιγμή που τη χρειάζεται και την αναζητά. Το δεύτερο είναι ότι υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες, οι χρήστες που σας ακολουθούν να ενδιαφέρονται γι' αυτό που προσπαθείτε να προωθήσετε. Ειδικά όταν στοχεύετε σε ένα περιορισμένο σε όγκο κοινό, σε σχέση π.χ. με τους χρήστες του Google.

Εάν βέβαια μπείτε στη διαδικασία να δημιουργήσετε μόνος σας π.χ. μία σελίδα ή ένα προφίλ χρήστη στο facebook και κάνοντας φίλους και αναρτήσεις προσπαθείτε να κερδίσετε επισκέπτες στο website σας, μπορεί να είναι ο πιο οικονομικός τρόπος απόκτησης επισκεπτών. Ή μήπως όχι;

Προσωπικά, θα απαντούσα όχι. Οι ώρες που θα καταναλώσετε στα social media, κάνοντας φίλους και δημιουργώντας αναρτήσεις, σημαίνει κατανάλωση πόρων. Τι επιστροφή (return of investment - ROI), θα έχει αυτή η κατανάλωση πόρων; Μήπως υπάρχει κάτι με καλύτερη απόδοση;

Υπάρχει ένας επίσης οικονομικός τρόπος, ο οποίος χρειάζεται όμως μεγαλύτερη προσπάθεια και απαιτεί περισσότερο χρόνο. Έχει βέβαια αποδεδειγμένα πολύ μεγαλύτερη και σε διάρκεια αλλά και σε ποσότητα, επιστροφή πόρων.

Αναφερόμαστε φυσικά στη δημιουργία περιεχομένου στο website σας. Το σωστό και κατάλληλο περιεχόμενο μπορεί να βοηθήσει με πολλούς τρόπους, την επίτευξη των στόχων σας.

Κατ' αρχήν μπορεί να αυξήσει το οργανικό traffic του website σας: Περισσότερο περιεχόμενο σημαίνει μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχετε κάποιες λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες. Επιπλέον μπορεί να αυξήσει την παραμονή των επισκεπτών στο website σας και κατ' επέκταση το ranking του website σας. Τέλος με το περιεχόμενο, θα δείξετε ότι είστε γνώστης του αντικειμένου σας, ότι αγαπάτε και νοιάζεστε για αυτό που κάνετε, ώστε να μπορέσετε να κερδίσετε την αφοσίωση αλλά και την εμπιστοσύνη των επισκεπτών του website σας.

Η ανάπτυξη του σωστού περιεχομένου, είναι μία από τις σημαντικότερες τεχνικές SEO και έχει όλα τα θετικά στοιχεία του SEO. Αν δεν γνωρίζετε πως να αναπτύξετε το κατάλληλο περιεχόμενο ή δεν προλαβαίνετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό στο SEO.

Άλλος ένας λόγος που καθιστά το SEO εξαιρετικά σημαντικό, όπως έχουμε ξαναπεί στο άρθρο μας "Όσα πρέπει να γνωρίζετε για την κατασκευή ιστοσελίδας", είναι γιατί αποτελεί το μοναδικό κανάλι μάρκετινγκ το οποίο, αν στηθεί σωστά, θα συνεχίσει να φέρνει επισκέπτες με την πάροδο του χρόνου.

Αντίθετα με όλους τους υπόλοιπους τρόπους προώθησης, το SEO είναι το μοναδικό κανάλι μάρκετινγκ στο οποίο δεν χρειάζεται συνεχώς να καταναλώνετε πόρους (χρόνο ή/και χρήματα), για να συνεχίσει να φέρνει αποτελέσματα. Αν σταματήσετε π.χ. να πληρώνετε pay-per-click, η διαφήμισή σας θα διακοπεί. Αντίστοιχα, αν δεν προλαβαίνετε πλέον να κάνετε αναρτήσεις στα social media ή να στείλετε email ή τα email σας πηγαίνουν στα spam, δεν θα κερδίζετε επισκέπτες. 

Το SEO επίσης, μπορεί και δημιουργεί ένα μοναδικό συνδυασμό ανάμεσα στο οργανικό traffic και το ranking του website σας. Το κατάλληλο SEO μπορεί να αυξήσει το οργανικό traffic. Όσο αυξάνεται το οργανικό traffic, τόσο ανεβαίνει το ranking του website σας. Όσο ανεβαίνει το ranking του website σας, τόσο οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν το website σας πιο σημαντικό και εμφανίζουν συχνότερα στα αποτελέσματα τους, αυξάνοντας κατ' επέκταση το οργανικό traffic.

Ένας ακόμα λόγος για τον οποίο χρειάζεστε SEO είναι γιατί υπάρχουν πολύ μεγάλες πιθανότητες, να το χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός σας.

Πριν κάνετε οποιαδήποτε κίνηση για την ανάπτυξη μίας στρατηγικής SEO, θα πρέπει να προβείτε στην ανάλυση του ανταγωνισμού σας. Θα πρέπει να ερευνήσετε τα δυνατά σημεία του ανταγωνισμού σας αλλά και τις αδυναμίες τους. Θα πρέπει να βρείτε τους τρόπους με τους οποίους ο ανταγωνισμός σας προσελκύει επισκέπτες, ώστε να αναπτύξετε μία επιτυχημένη στρατηγική SEO που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

Χρειάζεται να πληρώσω κάποιον ειδικό στο SEO ή μπορώ να ασχοληθώ μόνος μου;

Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως από το χρόνο που έχετε διαθέσιμο, τη διάθεσή σας να ανακαλύψετε νέα πράγματα, την ποιότητα του website σας, τους στόχους που έχετε θέσει, τα χρήματα που μπορείτε να ξοδέψετε, καθώς και από τον ανταγωνισμό σας.

Σε γενικές γραμμές, ας υποθέσουμε ότι θα μπορούσατε να υλοποιήσετε κάποιες βασικές τεχνικές SEO, μόνος σας. Αν στην πορεία διαπιστώσετε ότι δεν είστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα, μπορείτε να ζητήσετε τη βοήθεια ενός ειδικού.

Στην περίπτωση που αποφασίσετε να ασχοληθείτε οι ίδιοι, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το SEO είναι μία διαδικασία η οποία, ανάλογα με την προσπάθεια που θα καταβάλετε αλλά και με τον ανταγωνισμό σας, μπορεί να διαρκέσει μήνες ή ακόμα και χρόνια. Αν ψάχνετε να βρείτε μία εύκολη λύση η οποία άκοπα και γρήγορα θα αυξήσει το οργανικό traffic του website σας, αναζητάτε άδικα γιατί δεν υπάρχει. Είναι επίσης ένα σημάδι, το οποίο δείχνει με βεβαιότητα ότι βρίσκεστε στο λάθος δρόμο.

Στην περίπτωση που αποφασίσετε να αναζητήσετε κάποιον ειδικό, θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στην εταιρεία ή το άτομο που θα εμπιστευθείτε. Στη βέλτιστη περίπτωση, η συνεργασία σας θα αξίζει κάθε ευρώ που θα διαθέσετε και θα κάνετε γρήγορα απόσβεση του κεφαλαίου που διαθέσατε, μέσω π.χ. της αύξησης των πωλήσεων (εάν αυτός είναι ο στόχος σας). Σε μία καλή περίπτωση ο συνεργάτης σας μπορεί να εφαρμόσει βασικές και σωστές τεχνικές SEO, να σας στοιχίσει λίγα χρήματα και να δείτε μικρά αποτελέσματα. Στη χειρότερη περίπτωση η εφαρμογή λάθος τεχνικών (black hat SEO) μπορεί να σας στοιχίσει ακόμα και την εξαίρεση (ban ή απαγόρευση) του website σας και του domain name σας, από τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, κατάσταση μη αναστρέψιμη.

Γνωρίζοντας πως να επιλέξετε την κατάλληλη εταιρεία SEO, μπορεί να σας γλυτώσει από άσκοπα έξοδα και χάσιμο πολύτιμου χρόνου, όπως θα αναλύσουμε σε επόμενο άρθρο μας.

Καθορισμός στόχων του SEO

Η ανάπτυξη οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ δεν έχει νόημα, αν δεν καθοριστούν πρώτα οι στόχοι που θέλετε να πετύχετε. Ο καθορισμός στόχων θα σας επιτρέψει να ανακαλύψετε τα σημεία του SEO στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθείτε, να ορίσετε σημεία αναφοράς καθώς και να αξιολογήσετε τα αποτελέσματα της εφαρμογής.

Ποιοι θα είναι οι βασικοί δείκτες απόδοσης (Key Performance Indicators - KPIs) για να μετρήσετε την επιστροφή επένδυσης - (Return of Investment - ROI) της εφαρμογής SEO; Με άλλα λόγια, πως θα αξιολογήσετε την επιτυχία των προσπαθειών σας για αύξηση του οργανικού traffic; Ίσως είναι καλύτερα να το σημειώσετε εξαρχής, ακόμα κι αν είναι τόσο απλό:

Για το website μου, το κύριο SEO KPI μου είναι ________.

Μερικά κοινά KPI, με τα οποία θα μπορούσατε να ξεκινήσετε, είναι:

  • Πωλήσεις
  • Τηλεφωνικές κλήσεις
  • Επικοινωνία μέσω της φόρμας επικοινωνίας
  • Εγγραφές στο Newsletter
  • Λήψεις αρχείων
  • Προβολές βίντεο

Όπως, ίσως, παρατηρήσατε οι λέξεις traffic και ranking απουσιάζουν από τη λίστα των KPIs, κάτι το οποίο έγινε σκόπιμα. Θα πρέπει να κατανοήσετε ότι δεν υπάρχει μεγάλη χρησιμότητα στην αύξηση του ranking του website σας, αν κανείς δεν κάνει click στο website σας. Επίσης δεν υπάρχει μεγάλη χρησιμότητα στην αύξηση του traffic του website σας, αν η επισκεψιμότητα αυτή δεν επιτυγχάνει ένα μεγαλύτερο επιχειρηματικό στόχο.

Τι εννοούμε: Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο πουλάτε φυτά. Θέλετε, όπως και όλοι οι άλλοι, να αυξήσετε το traffic του ηλεκτρονικού καταστήματός σας με σκοπό να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Στην περίπτωση που δεν υπάρχει κανείς άλλος να πουλάει φυτά στο ίντερνετ, θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας με την αύξηση του traffic, οπότε είστε σε καλό δρόμο. Αποκλείεται όμως να μην πουλάει κανείς άλλος φυτά στο ίντερνετ. Υπάρχουν εκατοντάδες άλλοι που πουλάνε φυτά στο ίντερνετ.

Θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε από τις τιμές πώλησης, που έχετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας. Αν έχετε καλές τιμές, μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω του traffic, οπότε είστε πάλι σε καλό δρόμο. Το πιο πιθανό είναι όμως, αφού δεν έχετε μεγάλο traffic, να μην έχετε πολλές πωλήσεις και άρα να μην μπορείτε να πετύχετε ανταγωνιστικές τιμές.

Κάτι άλλο που θα μπορούσε να σας κάνει να ξεχωρίσετε, είναι οι γνώσεις σας πάνω στα φυτά. Για να προβάλετε τις γνώσεις αυτές, θα πρέπει να τις διοχετεύσετε στους επισκέπτες του website σας, μέσω του περιεχομένου του website σας. Στη διαδικασία ανάπτυξης περιεχομένου, ένα KPI θα μπορούσε να είναι οι προβολές των άρθρων σας και ένας επιχειρηματικός στόχος για να επιτύχετε θα μπορούσε να είναι η προσέλκυση των σωστών πελατών.

Μέσω του SEO, μπορείτε να επιτύχετε πολλά περισσότερα από ανούσιες μετρήσεις. Το κατάλληλο SEO μπορεί να βοηθήσει άξιους ανθρώπους και άξιες επιχειρήσεις, στην επίτευξη πραγματικών στόχων.

Η ίδια λογική δεν ισχύει και δεν περιορίζεται μόνο σε ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά έχει εφαρμογή σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα επιχείρησης ή και ιστοσελίδα ξενοδοχείου.

Μείνετε μαζί μας! Σε λίγες ημέρες θα δημοσιεύσουμε το μέρος 2 του αφιερώματός μας στο SEO: Black hat SEO και white hat SEO.

Η εταιρεία Cloud O.E. μέσω της γνώσης και της εμπειρίας της στην εφαρμογή επιτυχημένων στρατηγικών SEO, έχει αναπτύξει πακέτα SEO για ιστοσελίδα επιχείρησης και ηλεκτρονικό κατάστημα, ικανά να καλύψουν ένα μεγάλο αριθμό αναγκών. Αν τα πακέτα αυτά δε σας καλύπτουν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για να δούμε πως μπορούμε να καλύψουμε τις δικές σας ανάγκες.

BACK TO TOP