SEO - 1η σελίδα στις μηχανές αναζήτησης
Konstantinos I. Roumeliotis
  • 11-04-2019
  • 1612 Unique Views

Σε προηγούμενα άρθρα μας μιλήσαμε για το Digital Marketing και για το SEO στην Ελλάδα. Είδαμε πως λόγω της πληθώρας ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, καθίσταται όλο και πιο δύσκολο από τους επισκέπτες να βρουν την ιστοσελίδα μας στις μηχανές αναζήτησης και να αγοράσουν τα προϊόντα μας.

Θέλεις την 1η σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης εγγυημέν; Δες την πρόταση της Cloud O.E. για προώθηση ιστοσελίδων και eshop!

Πως θα επιτύχουμε 1η θέση στις μηχανές αναζήτησης

  • Ξεκινώντας, η πρώτη ερώτηση που πρέπει να κάνουμε στον εαυτό μας είναι σε ποιο ή σε ποια keyword θέλουμε να φαινόμαστε στην 1η σελίδα στις μηχανές αναζήτησης.
  • Η δεύτερη ερώτηση είναι: Έχουμε χρόνο και διάθεση να διαβάσουμε, να δημιουργήσουμε περιεχόμενο, να αναλύσουμε τον ανταγωνισμό και να εφαρμόσουμε τεχνικές on page και off page optimization;

Εφόσον απαντήσουμε στις ερωτήσεις αυτές, είμαστε έτοιμοι να κάνουμε τις επιθυμίες μας πράξη είτε ακολουθώντας το μονοπάτι της μάθησης, είτε επιλέγοντας τον κατάλληλο συνεργάτη που θα προωθήσει την ιστοσελίδα μας. Προσοχή όμως! Πολλοί υπόσχονται πρώτη σελίδα στις μηχανές αναζήτησης ή ακόμα και πρώτη θέση στις μηχανές αναζήτησης. Είναι όμως αλήθεια αυτά που υπόσχονται; Έχουν τα αποτελέσματα τους διάρκεια ή θα σταματήσουν να υπάρχουν μόλις σταματήσουν και οι πληρωμές σας;

Η συνταγή της επιτυχίας (επιγραμματικά)

On-Page Optimization: Κατά το On-page optimization εφαρμόζονται τεχνικές και τεχνολογίες search engine optimization στην ιστοσελίδα, ώστε να φαίνονται πιο σωστά προς τις μηχανές αναζήτησης. 

Περιεχόμενο: Χωρίς το κατάλληλο περιεχόμενο, καμία σελίδα δε θα φαίνεται για πάντα στην πρώτη σελίδα. Πρέπει να δημιουργήσουμε ποιοτικό περιεχόμενο, το οποίο θα είναι χρήσιμο στον αναγνώστη και ταυτόχρονα θα είναι βελτιστοποιημένο έτσι ώστε να αποσπά τα βέλτιστα αποτελέσματα από τις μηχανές αναζήτησης.

Off-Page Optimization: Στο άρθρο μας για το SEO στην Ελλάδα, αναφέραμε τα backlinks ως βασικό παράγοντα βελτιστοποίησης στο page ranking. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει άλλες ιστοσελίδες να δείχνουν το περιεχόμενό μας, μέσω συνδέσμων. Με τον τρόπο αυτό όχι μόνο κερδίζουμε visitors - page views, αλλά κερδίζουμε και την εμπιστοσύνη των μηχανών αναζήτησης. Σχετικά με το off-page optimization, την ανάλυση του ανταγωνισμού, το Page Ranking και το Domain Authority, θα μιλήσουμε σε επόμενα άρθρα μας.

Το βασικό ερώτημα

Είναι αρκετό να εφαρμόσω 1 ή 2 από τα τρία συστατικά;

Η απάντηση είναι πως μπορεί και να λειτουργήσει σε keyword χαμηλού ανταγωνισμού. Ίσως όμως να μη λειτουργήσει σε keyword υψηλού ανταγωνισμού. Σε μία συνταγή για γλυκό αν παραλήψεις 1 συστατικό, το αποτέλεσμα δε θα είναι το καλύτερο. Ακριβώς όμοια και στην προώθηση της ιστοσελίδας σας, ένα συστατικό λιγότερο ίσως να μην αποφέρει τα αποτελέσματα που επιζητείτε.

Θα φαίνομαι για πάντα στην πρώτη σελίδα;

Κανείς δε μπορεί να δώσει εγγύηση ότι θα βρίσκεστε στην 1η σελίδα των μηχανών αναζήτησης για πάντα. Όπως εσείς επιλέξατε τον κατάλληλο συνεργάτη για να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα σας, έτσι και κάποιος ανταγωνιστής σας μπορεί να βρει κάποιον συνεργάτη για να βελτιστοποιήσει τη δική του.

Το SEO είναι μια συνεχής και μακροχρόνια διαδικασία για την επίτευξη αποτελεσμάτων. Θα το χαρακτηρίζαμε ως πόλεμο μεταξύ των ιστοσελίδων. Ο δυνατότερος και αυτός που θα ασχοληθεί περισσότερο, θα κερδίσει τη μάχη! 

Θέλετε να είστε εσείς ο νικητής; Επικοινωνήστε μαζί μας.

Έχεις την Ιδέα;
Ήρθε η ώρα να την υλοποιήσουμε!
Ζήτησε Προσφορά