ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ

Returning Visitors: Πως θα κερδίσετε περισσότερους;

Returning Visitors: Πως θα κερδίσετε περισσότερους;

Returning Visitors: Πως θα κερδίσετε περισσότερους;

Οι returning visitors είναι πολύτιμοι για το website σας, μιας και αποτελούν πιστούς επισκέπτες που εκτιμούν το περιεχόμενο σας και επιστρέφουν για να δουν περισσότερο. Είναι ακόμα πιο πολύτιμοι σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, γιατί έχουν αγοράσει από το e-commerce σας και συνεχίζουν να το επισκέπτονται για νέες αγορές.

Returning visitors σε μετάφραση σημαίνει "επισκέπτες που επιστρέφουν", δηλαδή επισκέπτες που έχουν επισκεφτεί το website σας παλαιότερα και το επισκέπτονται ξανά.

Κοιτώντας τα στατιστικά σας στο Google Analytics, θα παρατηρήσετε ότι πάντα οι returning visitors είναι πολύ λιγότεροι από τους νέους οργανικούς επισκέπτες.

Καλοί και οι νέοι οργανικοί ή οι social επισκέπτες, όμως πως θα δημιουργήσετε πιστούς returning visitors οι οποίοι θα μπαίνουν και θα ξαναμπαίνουν στο website σας, θα διαβάζουν τα άρθρα σας και θα αγοράζουν τα νέα σας προϊόντα;

Με μερικά απλά βήματα, μπορείτε να κερδίσετε περισσότερους returning visitors.

Προσθέστε συνεχώς νέο περιεχόμενο

Όταν οι επισκέπτες ενός website βλέπουν ότι προσθέτετε χρήσιμο περιεχόμενο ανά τακτά χρονικά διαστήματα, γυρίζουν πίσω για να επωφεληθούν από αυτό. Είτε πρόκειται για νέα προϊόντα, είτε για νέα χρήσιμα άρθρα, το κλειδί είναι να κάνετε τις δημοσιεύσεις σας με συνέπεια.

Μιλώντας για συνέπεια, δεν είναι απαραίτητο να δημοσιεύετε κάθε μέρα νέο περιεχόμενο. Καθιερώστε μία συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας ή του μήνα όπου θα προσθέτετε το νέο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημοσιεύετε νέα άρθρα κάθε Δευτέρα και νέα προϊόντα κάθε Τετάρτη. Οι επισκέπτες σας θα καταλάβουν τη συνέπειά σας και θα επιστρέφουν κάθε Δευτέρα και Τετάρτη για να βλέπουν το περιεχόμενο σας. Κάπως έτσι, κερδίζεται η εμπιστοσύνη των πελατών και δημιουργούνται οι Returning Visitors.

Τη συγκεκριμένη τακτική ακολουθεί και μία εταιρεία, από την οποία κάνω αγορές. Η εν λόγο εταιρεία, κάθε εβδομάδα δημοσιεύει νέες προσφορές (προϊόντα) που λήγουν το βράδυ της Κυριακής. Οι επισκέπτες γνωρίζουν ότι αν μπουν στο website την Κυριακή, θα βρουν νέες προσφορές. Με άλλα λόγια οι επισκέπτες της μετατρέπονται σε Returning Visitors, λόγω της συνέπειας της εταιρείας στη δημοσίευση νέων προσφορών.

Η ίδια εταιρεία, την ίδια ημέρα, στέλνει ένα newsletter με όλα τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά. Με τον τρόπο αυτό καταφέρνει και κερδίζει νέους επισκέπτες που, μαθαίνοντας για τις εβδομαδιαίες προσφορές της, θα μετατραπούν σε returning visitors. Θα επιστρέψουμε στο Email Marketing παρακάτω, σε αυτό το άρθρο μας.

Δώστε ιδιαίτερη βάση στη User Experience

Αν έχετε ένα website με χαμηλή User Experience ή εμπειρία χρηστών, είναι σίγουρο ότι οι επισκέπτες σας θα το εγκαταλείψουν σύντομα, ακόμη και αν τα προϊόντα σας είναι πιο οικονομικά από τους ανταγωνιστές σας. Η user experience είναι ένας βασικός παράγοντας για να διατηρήσετε και να προσελκύσετε τόσο νέους όσο και returning visitors.

Μπορείτε να βελτιώσετε τη user experience με διάφορους τρόπους:

  1. Βελτιώστε το σχεδιασμό του website σας και δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο responsive design, μιας και περισσότεροι από το 70% των επισκεπτών σας μπαίνουν στο website σας από mobile συσκευές. Πρόσφατα, επισκέφθηκα ένα e-commerce για να αγοράσω πάνες για τον γιο μου. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση γιατί δεν ήταν responsive - mobile friendly. Παρόλα αυτά ξεκίνησα να συμπληρώνω τα στοιχεία της παραγγελίας, μιας και το εν λόγω e-shop ήταν πολύ οικονομικό. Δυστυχώς, για να καταφέρω να συμπληρώσω τα απαιτούμενα στοιχεία έπρεπε να κάνω συνεχώς zoom, οπότε το εγκατέλειψα αναζητώντας ένα responsive website.
  2. Βελτιώστε την ταχύτητα του website σας. Ένα αργό website είναι βέβαιο ότι θα εγκαταλειφθεί σύντομα. Πιθανότερο είναι να χάσει τους επισκέπτες του, παρά να δημιουργήσει νέους returning visitors.
  3. Βελτιώστε τη δομή του website σας. Μπείτε στη θέση του επισκέπτη σας! Για παράδειγμα, έστω ότι ψάχνετε σε ένα e-shop για μπλούζες και καταλήγετε μέσω αναζητήσεων στη σελίδα του προϊόντος μίας μπλούζας. Ωραία εκείνη η μπλούζα, αλλά μήπως να δω και τις υπόλοιπες; Πατάτε στο μενού και ψάχνετε να βρείτε την κατηγορία με τις μπλούζες. Τη βρίσκετε. Είναι αντρικές ή γυναικείες; Όλη αυτή η ταλαιπωρία θα μπορούσε να αποφευχθεί χρησιμοποιώντας breadcrumb ή εάν είχατε ένα πιο καλά δομημένο μενού ή πιο απλά με ένα κείμενο με hyperlink που θα μπορούσε να λέει “Δείτε και τις υπόλοιπες ανδρικές μπλούζες”.

Δώστε ιδιαίτερη βάση στη μοναδικότητα

Έστω ότι έχετε ένα e-commerce που πουλάει μαγειρικά σκεύη. Έχετε πολλά προϊόντα, όμως χάνετε επισκέπτες γιατί δεν έχετε blog.

Τι θα γράψετε στο blog;

Θα μπορούσατε να γράψετε άρθρα για τη χρήση κάθε σκεύους. Θα μπορούσατε να γράψετε συνταγές που, για την υλοποίησή τους, απαιτούν τα μαγειρικά σκεύη που εμπορεύεστε. 

Με τον τρόπο αυτό, θα δώσετε στους μελλοντικούς πελάτες σας ένα λόγο για να επιστρέψουν στο website σας. Θα μπαίνουν συνεχώς στο website σας, για να διαβάσουν τις συνταγές σας και παράλληλα, μέσω των συνταγών, θα καταλάβουν ότι χρειάζεται να αγοράσουν ακόμα μερικά μαγειρικά σκεύη. 

Η μοναδικότητα και η διαφορετικότητα είναι αυτή που θα προσελκύσει περισσότερους returning visitors.

Εφαρμόστε ένα σωστό Email Marketing

Το 40% των marketers θεωρούν ότι το email marketing είναι το μεγαλύτερο κανάλι διαφήμισης.

Για να επωφεληθείτε στο μέγιστο βαθμό από το email marketing, θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στη newsletter form.

Έστω ότι ένας επισκέπτης του website σας διαβάζει το περιεχόμενο που έχετε αναπτύξει και του φαίνεται χρήσιμο. Βλέπει ότι έχετε newsletter form και προσθέτει το email του, για να λαμβάνει newsletter για το νέο περιεχόμενο που δημοσιεύετε. Μόλις λάβει το newsletter, ίσως πατήσει κλικ για να διαβάσει ή να αγοράσει αυτό το νέο περιεχόμενο.

Όσο η διαδικασία επαναλαμβάνεται, ο επισκέπτης μετατρέπεται σε returning visitor.

Χρησιμοποιήστε Push Notifications

Τα push notifications αποτελούν μία αμεσότερη λύση marketing, από το email marketing.

Μόλις ένας επισκέπτης διαβάζει ένα άρθρο ή την περιγραφή ενός προϊόντος, του προτείνετε να δεχτεί τα push notification και να ενημερώνεται για όλο το νέο περιεχόμενο, τη στιγμή που το δημοσιεύετε. Αν και οι περισσότεροι από εμάς έχουμε μάθει να παρακάμπτουμε τέτοια notification, αν το website προσφέρει περιεχόμενο που πραγματικά μας ενδιαφέρει, θα δεχτούμε να μας στέλνει notifications.

Με τον τρόπο αυτό όχι μόνο κερδίζετε επισκέπτες, αλλά είστε σίγουροι ότι αυτοί οι επισκέπτες ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενό σας.

Δημιουργήστε Remarketing Campaigns

Το Remarketing αποτελεί μια τεχνική που συνδέει το website σας με επισκέπτες που είχαν παλαιότερα αλληλεπιδράσει με αυτό. Πιο συγκεκριμένα το Remarketing δουλεύει ως εξής:

  1. Ο Επισκέπτης μπαίνει μέσα στο website σας
  2. Βλέπει κάποιο προϊόν ή άρθρο
  3. Φεύγει από το website σας
  4. Μπαίνει σε άλλες σελίδες πχ. Facebook, στις οποίες προβάλλετε μία διαφήμιση με το προϊόν ή το άρθρο σας.
  5. Ο Επισκέπτης πατάει πάνω στη διαφήμισή σας και επιστρέφει πάλι στο website σας.

Μέσω της διαδικασίας αυτής, υπενθυμίζετε στους επισκέπτες σας ότι το προϊόν που είδαν είναι ακόμα διαθέσιμο για να το αγοράσουν.

Η Google καθώς και τα social media, π.χ. Facebook, παρέχουν remarketing υπηρεσίες.

Χρησιμοποιώντας τέτοιες υπηρεσίες, μπορείτε να φέρετε πίσω επισκέπτες που είχαν επισκεφτεί το website σας ακόμα και πριν από 180 ημέρες.

Με το remarketing, οι επισκέπτες επιστρέφουν στο website σας και μετατρέπονται σε returning visitors.

Συνδεθείτε με τους επισκέπτες σας στα Social Media

Τα social media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κερδίσετε την αφοσίωση των επισκεπτών σας, ώστε να επισκεφτούν ξανά το website σας.

Εφόσον επιλέξετε το social network που σας ενδιαφέρει, αναδημοσιεύστε σε τακτά χρονικά διαστήματα το περιεχόμενό σας με ένα σύνδεσμο που θα οδηγεί στο website σας.

Εφόσον το περιεχόμενο είναι ποιοτικό και ενδιαφέρει τους επισκέπτες, θα πατήσουν το σύνδεσμο για να επωφεληθούν από το νέο περιεχόμενο που προσθέσατε στο website σας.

Συνοψίζοντας για τους Returning Visitors

Για να συνοψίσουμε, ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα θα μπορέσετε να μετατρέψετε τους visitors σε returning visitors, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους.

Όπως αναφέρουμε και σε πολλά άλλα άρθρα μας, το ποιοτικό περιεχόμενο είναι το κλειδί για την επιτυχία. Μην ξεχνάτε, πως οι returning visitors είναι εκείνοι που θα σας φέρουν περισσότερες πωλήσεις.

Κάποια από τα παραπάνω βήματα μπορείτε να εφαρμόσετε και μόνοι σας. Για όσα δεν καταλαβαίνετε ή είναι πιο πολύ τεχνικής φύσεως, η Cloud O.E. βρίσκεται δίπλα σας προσφέροντάς σας πακέτα βελτιστοποίησης ιστοσελίδων ή ακόμη και υπηρεσίες δημιουργίας περιεχομένου.

REVIEWS (1)
by Iliana on 2019-10-03 20:13:08

Nice article Can you help me install push notifications on my wordpress website?

BACK TO TOP