ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ

Πως θα επιλέξετε τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά;

Πως θα επιλέξετε τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά;

Πως θα επιλέξετε τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά;

Θέλετε να αυξήσετε το organic traffic της ιστοσελίδας σας; Πρώτα θα πρέπει να κάνετε μία keyword research για να βρείτε ποιές Λέξεις Κλειδιά - keyword αναζητούν οι χρήστες στο google.

Κάθε χρήστης σίγουρα αναζητά διαφορετικά. Κάποιοι αναζητούν keyword, ενώ κάποιοι άλλοι με προτάσεις. Κάποιες Λέξεις Κλειδιά είναι υψηλής επισκεψιμότητας - high volume και η κατάταξη του website μας σε αυτές είναι θησαυρός, ενώ κάποια άλλα είναι low volume και επειδή μπορούμε να καταταχτούμε πιο εύκολα σε αυτές, αποτελούν και αυτές θησαυρός για την οργανική επισκεψιμότητα του website μας.

Ποιές Λέξεις Κλειδιά όμως είναι high volume και ποιές low volume?Σε ποιές Λέξεις Κλειδιά μπορεί να στοχεύσει το δικό μας website?

Ποιές Λέξεις Κλειδιά αφορούν την επιχείρησή μου? Είναι αυτά που σκέφτομαι ή υπάρχουν και άλλα?

Πως θα κάνω μια Keyword Research όπως οι επαγγελματίες του SEO;

Βρίσκω τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά - Keyword Planner

Σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα έρχεται να δώσει την απάντηση το Keyword Planner ένα από τα πολλά εργαλεία της Google. Όπως αναφέρει και η Google στη σελίδα του Keyword Planner, Επιλέξτε τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά. Το Keyword Planner παρόλο που διατίθεται δωρεάν, αποτελεί κομμάτι και δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους χρήστες του Google Adwords ώστε να βρίσκουν τα keyword που θέλουν να στοχεύσουν με τις διαφημίσεις τους.

Μέσα από το Keyword Planner μπορείτε να δείτε τη μέση επισκεψιμότητα αναζητήσεων για κάθε keyword.

Υπάρχουν παρόμοια εργαλεία που προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες, όμως ποιός ξέρει καλύτερα την επισκεψιμότητα από την ίδια τη Google;

Στο πρακτικό κομμάτι, το Keyword Planner είναι 100% δωρεάν. Δεν χρειάζεται να δαπανήσετε ούτε ένα ευρώ, παρά μόνο χρόνο. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα Google Account, που οι περισσότεροι έχετε μιας και όλοι χρησιμοποιούν το Gmail.

Μιας και το Keyword Planner είναι μέρος του Google Adwords, η google θα θεωρήσει ότι είστε πελάτες του Adwords και θα σας αναγκάσει να δημιουργήσετε μια καμπάνια (έστω και χωρίς πληρωμή) πριν φτάσετε στο εργαλείο του Keyword Planner. Παρόλα αυτά, ακολουθώντας όλα τα παρακάτω βήματα δε θα δυσκολευτείτε καθόλου.

Πατήστε εδώ για να μπείτε στο Keyword Planner και έπειτα πατήστε το μπλε κουμπί "Μετάβαση στο Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών" και στη σελίδα που εμφανίζεται πατήστε ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ.

Πως θα επιλέξετε τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά;

Προσοχή no1! Στην επόμενη σελίδα που θα εμφανιστεί, σας ρωτάει ποιός είναι ο κύριος διαφημιστικός σας στόχος. Μην επιλέξετε καμία από τις τρεις επιλογές. Βρείτε το μπλε κείμενο κάτω από τις τρεις επιλογές "Έχετε εμπειρία στο Google Ads;" και πατήστε αυτό.

Πως θα επιλέξετε τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά;

Προσοχή no2! Στην επόμενη σελίδα, σας ζητάει να επιλέξετε τον τύπο καμπάνιας. Μην επιλέξετε κανένα από τα 5 ήδη καμπάνιας. Πατήστε το μπλε κείμενο "Δημιουργήστε έναν λογαριασμό χωρίς καμπάνια".

Στη σελίδα που θα εμφανιστεί επιλέξτε την χώρα χρέωσης, τη ζώνη ώρας, το νόμισμα και πατήστε Υποβολή. Μην ανησυχείτε, δε θα σας χρεώσει για τίποτα αν δε το επιθυμείτε.

Θα σας εμφανιστεί μια σελίδα "Συγχαρητήρια! Έχετε τελειώσει." Και ταυτόχρονα θα σας έρθει ένα email στο gmail σας για να σας καλωσορίσει στην πλατφόρμα. Πατήστε το μπλε κουμπί Εξερευνήστε τον λογαριασμό σας.

Πως θα επιλέξετε τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά;

Τώρα πλέον είμαστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσουμε τα εργαλεία του Google Ads.

Επιλέξτε το εικονίδιο ΕΡΓΑΛΕΙΑ πάνω δεξιά στο μενού, όπως δείχνουμε στην παρακάτω εικόνα και πατήστε Εργαλείο λέξεων-κλειδιών στο μενού που θα εμφανιστεί.

Πως θα επιλέξετε τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά;

Ανακαλύψτε νέες Λέξεις Κλειδιά

Θέλετε να βρείτε ιδέες για νέα keyword; Πατήστε "Ανακαλύψτε νέες λέξεις κλειδιά".

Στη σελίδα που θα εμφανιστεί θα προτείναμε να γράψετε ένα γενικό keyword για να σας προτείνει τα πιο ειδικά keyword που θα μπορείτε να στοχεύσετε. Αν είστε για παράδειγμα φωτογράφος και θέλετε να βρείτε σε ποιά keyword να στοχεύσετε, αναζητήστε "φωτογράφος".

Στην επόμενη σελίδα θα προκύψουν όλα τα προτεινόμενα keyword, με το μέσο όρο μηνιαίων αναζητήσεων, τον ανταγωνισμό και το κόστος Pay per Click αν επιλέγατε να διαφημιστείτε στο Google Adwords.

Λήψη όγκου αναζητήσεων και προβλέψεων

Θέλετε να δείτε τον όγκο αναζητήσεων για ένα keyword; Επιλέξτε Λήψη όγκου αναζητήσεων και προβλέψεων.

Στη σελίδα που θα εμφανιστεί, γράψτε τα keyword που θέλετε να στοχεύσετε. Στο επόμενο βήμα θα σας δείξει ένα προσχέδιο του κόστους για να διαφημιστείτε στο Google Adwords, πόσα κλικ θα συλλέξετε, πόσες φορές θα εμφανίσει τη σελίδα σας και πόσο θα κοστίσει.

Δε χρειάζεται να πληρώσετε σε κανένα βήμα. Χρησιμοποιήστε τις πολύτιμες αυτές πληροφορίες, κάντε τη δική σας Keyword Research και καταστρώστε ένα πλάνο Marketing.

Tip no1Οι μέσες αναζητήσεις που εμφανίζει στους πίνακές του το Keyword Planner, παρουσιάζονται με ένα εύρος πχ. 1k-10k. Επειδή όμως ίσως χρειαστεί να ξέρουμε ακριβώς το Search Volume ενός keyword υπάρχουν άλλα διαθέσιμα εργαλεία τα οποία θα μας δώσουν το ακριβές search volume του keyword. Ένα εργαλείο που μπορείτε να εγκαταστήσετε στο firefox ή στο chrome είναι το https://keywordseverywhere.com/.

Tip no2Δείτε σε ποιά keyword στοχεύουν οι ανταγωνιστές σας και στοχεύστε και εσείς σε αυτά! Πως θα το κάνετε; Στην επιλογή Ανακαλύψτε νέες λέξεις κλειδιά, βάλτε το link του website του ανταγωνιστή και αμέσως θα σας δείξει τις προτεινόμενες λέξεις κλειδιά!

Το Keyword Planner είναι ένας πολύτιμος συνεργάτης για όσους έχουν ιστοσελίδα και θέλουν να βρουν τα keyword για να στοχεύσουν. Αφιερώστε χρόνο και σίγουρα θα βρείτε πολλές παραπάνω επιλογές από τις βασικές που παρουσιάζουμε παραπάνω.

Αφού βρήκατε τα keyword που θέλετε να στοχεύσετε ήρθε η ώρα να γράψετε κείμενα που θα στοχεύουν στα keyword αυτά. Πως θα γράψετε στοχευμένα σε keyword κείμενα; Θα το βρείτε σε επόμενα άρθρα μας!

Η εταιρία Cloud O.E. με πολυετή εμπειρία πάνω στην κατασκευή ιστοσελίδων και το search engine optimization μπορεί να σας βοηθήσει στη Keyword Research, καθώς και να εφαρμόσει on page και off page optimization τεχνικές στην ιστοσελίδα επιχείρησης σας ή στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας, για να επιτύχει υψηλά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Δηλώστε ενδιαφέρον εδώ!

Γράψτε ένα Σχόλιο
BACK TO TOP