Πως θα αυξήσετε τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας
Konstantinos I. Roumeliotis
  • 28-06-2019
  • 1757 Unique Views

Αν θέλετε να κερδίσετε χρήματα μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, δεν είναι αρκετό απλά να δημιουργήσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα και να προσθέσετε τα προϊόντα σας. Αν ήταν τόσο απλό θα είχαμε όλοι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και θα κάναμε πωλήσεις από την άνεση του σπιτιού μας.

Στο άρθρο αυτό σας δίνουμε Τη Λύση! για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Θέλεις ένα Eshop που να πουλάει; Δες την πρόταση της Cloud O.E. για κατασκευή eshop και προώθηση eshop και θα εντυπωσιαστείς!

Τι είναι το Conversion Rate σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;

Αν ασχολείστε με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, σίγουρα θα έχετε ακούσει τις λέξεις Conversion Rate (CR). Τι είναι λοιπόν το CR για όσους δε το γνωρίζουν;

Conversion Rate είναι ο αριθμός των συνολικών επισκεπτών (unique visitors) του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, σε σχέση με τις πωλήσεις.

Αν οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι 100 το μήνα και οι μοναδικοί επισκέπτες είναι 10.000, τότε το CR είναι 100/10.000. Το CR δηλαδή είναι 1%. Σύμφωνα με έρευνες, το CR πάνω από 1% θεωρείται καλό.

Εφόσον γνωρίζουμε το δείκτη CR του ηλεκτρονικού καταστήματος μας, χωρίς να απογοητευτούμε αν είναι κάτω από 1% (δεδομένης της οικονομικής δυσχέρειας της χώρας), ήρθε η στιγμή να τον αυξήσουμε.

Unique Persuasive Copy

Τι είναι το Unique Persuasive Copy και πως θα βοηθήσει τις πωλήσεις μας να αυξηθούν;

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Persuasive copy αν έχετε στο μυαλό μας ένα συγκεκριμένο κοινό.

Προσδιορίστε το κοινό σας, διεισδύστε στο μυαλό τους και κατανοήστε τα όνειρά τους, τα κίνητρά τους, ακόμη και τις κρυφές επιθυμίες τους. Μπορείτε επίσης να σκεφτείτε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Το Persuasive copy συνδέεται με τις επιθυμίες του πελάτη, όπως να αισθάνεται ασφαλής, να εξοικονομεί χρόνο, να μειώνει το καθημερινό του κόστος, να αναπτύσσει την επιχείρησή του ή ακόμα και να είναι πιο ευτυχισμένος και πιο υγιής.

Ένας θρύλος του copywriting ο Eugene Schwartz έχει πει πως γράφει με τα αυτιά του, γιατί πιστεύει πως η ικανότητα να ακούς είναι ένα από τα σημαντικότερα προσόντα ενός συγγραφέα.

Πως θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας;

 

  • Βήμα 1ο : Γράψτε μια μοναδική περιγραφή για κάθε προϊόν που έχετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας.

Μία καλή περιγραφή μιλάει στην καρδιά του αναγνώστη. Του εξηγεί γιατί το προϊόν σας θα τον κάνει πιο ευτυχισμένο, πιο πλούσιο ή πιο παραγωγικό.

Η παγίδα στην οποία πέφτουν πολλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι πως αντιγράφουν την περιγραφή των προϊόντων από τον προμηθευτή τους.

Σκεφτείτε όμως το εξής: Πουλάτε προϊόντα που έχουν και άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα. Για ποιο λόγο να αγοράσει ένας επισκέπτης από το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι από κάποιο άλλο; Η περιγραφή του προμηθευτή είναι σίγουρα αντιπροσωπευτική, όμως κάνοντας σημαντικές αλλαγές και προσθήκες σε αυτή, θα έχετε μία μοναδική περιγραφή και ένα μοναδικό προϊόν, κερδίζοντας ίσως τον πελάτη.

 

  • Βήμα 2ο : Προσθέστε τα οφέλη και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας

Γράψτε για τα οφέλη που θα έχει ο πελάτης σας, αν χρησιμοποιήσει το προϊόν σας. Γράψτε για τις λύσεις που προσφέρει το προϊόν, σε προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πελάτης σας. Γράψτε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας όπως διαστάσεις, χρώμα κλπ. Θα πρέπει να εμβαθύνετε σε κάθε χαρακτηριστικό που προσφέρει το προϊόν σας, ακόμα και αν αυτό είναι μικρό.

Φανταστείτε τους ενδοιασμούς που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης, που σκέφτεται να αγοράσει το προϊόν σας. Αν απαντήσετε σε όλους αυτούς τους ενδοιασμούς του, μπορεί να αυξήσετε τις πιθανότητες να αγοράσει το προϊόν σας.

 

  • Βήμα 3ο : Τραβήξτε καλύτερες φωτογραφίες από τον προμηθευτή σας

Παρόλο που οι φωτογραφίες του προμηθευτή σας είναι σίγουρα επαγγελματικές, θα μπορούσατε να προσθέσετε σε κάθε προϊόν επιπλέον φωτογραφίες που θα τραβήξετε οι ίδιοι.

Μία έξυπνη ιδέα θα ήταν να φωτογραφήσετε το προϊόν κατά την χρησιμοποίησή του. Για παράδειγμα, αν το προϊόν σας είναι μία κρέμα προσώπου, θα μπορούσατε να βγάλετε μία φωτογραφία με μία κοπέλα η οποία την εφαρμόζει στο πρόσωπό της και φαίνεται ευτυχισμένη.

 

  • Βήμα 4ο : Κριτικές πελατών - Reviews

Η περιγραφή και οι φωτογραφίες σας ίσως να μην είναι αρκετές για να πειστεί ένας πελάτης να αγοράσει το προϊόν σας. Θα ήταν ευεργετικό για το ηλεκτρονικό κατάστημα σας οι ίδιοι οι πελάτες να κάνουν κριτικές για τα προϊόντα σας. Οι ίδιοι οι πελάτες σας μπορούν, μέσω των κριτικών τους, να πείσουν τους επισκέπτες να αγοράσουν το προϊόν σας. Είτε θετικές είτε αρνητικές, οι κριτικές είναι ένας τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Σκεφτείτε το εξής: Μπαίνετε σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και βλέπετε πολλές θετικές κριτικές σχετικά με ένα προϊόν.  Άλλοι πελάτες το αγόρασαν, το δοκίμασαν και έμειναν ικανοποιημένοι. Δε θα ήταν πιο εύκολο για εσάς να το παραγγείλετε;

 

  • Βήμα 5ο : Το καλάθι και η σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας

Το προϊόν δεν είναι η μόνη σελίδα που θα δει ο επισκέπτης, κατά την αγορά του από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Το καλάθι (checkout page), έως και η σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας (thank you page), είναι σελίδες που θα δει ο επισκέπτης. Αν βελτιστοποιήσετε τη σελίδα του καλαθιού σας και γράψετε για παράδειγμα ότι θα σας παραδώσουμε το προϊόν μέσα σε μία ημέρα ή αν δώσετε έμφαση στα δωρεάν μεταφορικά, θα εκτοξεύσετε τις online πωλήσεις σας.

Το καλάθι θα μπορούσε επίσης να είναι 1 step checkout (quick checkout), ώστε ο επισκέπτης να μη χρειάζεται να περνάει μέσα από πολλές σελίδες για να κάνει την αγορά του. Ακόμα και η Thank you page μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας.

Συμπέρασμα

Κάθε ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις του και το Conversion Rate του. Περισσότεροι επισκέπτες ταυτόχρονα με περισσότερες πωλήσεις, δίνουν την επιτυχία σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Στο άρθρο αυτό, μέσα από 5 μόλις βήματα, σας βοηθάμε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Έχεις την Ιδέα;
Ήρθε η ώρα να την υλοποιήσουμε!
Ζήτησε Προσφορά