ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ

Πως βγαίνω πρώτος στο Google;

Alexandros Nasiopoulos on 14-09-2019. Modified on 30-10-2019
Πως βγαίνω πρώτος στο Google;

Πως βγαίνω πρώτος στο Google;

Status 99.9% των κατόχων website: Θέλουν να βγουν πρώτοι στο Google! Το υπόλοιπο 0.1% αρκείται στο να βρίσκεται απλά(;) στην πρώτη σελίδα στο Google.

Αν κι εσείς ανήκετε σε αυτό το 99.9% και θέλετε να βγείτε πρώτος στο Google, βρίσκεστε στο σωστό σημείο! Στο παρακάτω κείμενο θα προσπαθήσουμε, με απλά λόγια και μικρές δόσεις χιούμορ, να σας δώσουμε πληροφορίες που μπορούν να σας βγάλουν πρώτο στο Google

Αν βρίσκεστε στο 0.1% που θέλει απλά να βγει στην πρώτη σελίδα στο Google, οι παρακάτω πληροφορίες σίγουρα θα σας καλύψουν απόλυτα.

Ακολουθούν σημαντικές πληροφορίες, για να βγείτε πρώτος στο Google

Επιλέξαμε να σας μεταδώσουμε τις πληροφορίες που υποσχεθήκαμε, καταγράφοντας τις δικές μας ενέργειες, ώστε να είναι πιο κατανοητές.

Που είχαμε μείνει; Φυσικά! ΌΛΟΙ, μηδενός εξαιρουμένου, θέλουν να βρίσκονται πρώτοι στο Google. Αυτό προκύπτει από τις αναζητήσεις σας στο Google, από τον αριθμό των ιστοσελίδων που θέμα έχουν την πρώτη θέση στο Google καθώς και από τις συζητήσεις μας με τους πελάτες μας.

Για να διαβάζετε αυτό το άρθρο μου, το πιο πιθανό είναι ότι και εσείς αναζητήσατε τις λέξεις κλειδιά (keywords) "πρώτος στο Google".

Πως γίνεται να γνωρίζω τι αναζητήσατε;

Έχω εφαρμόσει μία τεχνική SEO (search engine optimization), κατά την οποία ένα κείμενο βελτιστοποιείται για ένα keyword, προς τις μηχανές αναζήτησης.

Γιατί επέλεξα αυτό το keyword για το άρθρο μου;

Έχω κάνει μία έρευνα για keyword υψηλής αναζήτησης σε ένα SEO tool, συγκεκριμένα στο keyword planner της Google.

Γιατί πατήσατε στο σύνδεσμο που οδηγεί στο άρθρο μου;

Μπορεί επειδή έχω εφαρμόσει τεχνικές copywriting για να κάνω τον τίτλο περισσότερο ελκυστικό, μπορεί επειδή βγήκα πρώτος στο Google ή μπορεί και τυχαία.

Γιατί έχω γράψει τόσο μεγάλο άρθρο;

Αρχικά, επειδή θέλω να δώσω όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα με βοηθήσουν να πετύχω τους δικούς μου στόχους.

Επιπλέον, επειδή θέλω να αυξήσω το session duration, δηλαδή τη διάρκεια παραμονής σας στο άρθρο μου.

Τέλος, επειδή γνωρίζω ότι τα websites που βρίσκονται στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης (τουλάχιστον στο εξωτερικό), έχουν κείμενα με αριθμό λέξεων μεγαλύτερο από 1800.

Πόσο συχνά γράφω άρθρα;

Προσπαθούμε μαζί με το συνέταιρο να συντάσσουμε τουλάχιστον δύο νέα άρθρα την εβδομάδα, αν μας το επιτρέπει βέβαια ο φόρτος εργασίας.

Τι κερδίζω εγώ από τη σύνταξη αυτού του άρθρου;

Κατ' αρχήν σκεφτείτε κάτι εξαιρετικά απλό, που είναι ίσως και το πιο σημαντικό: Την αφορμή που βρισκόμαστε εδώ, που διαβάζετε όσα έχω γράψει, έδωσε η ύπαρξη αυτού του άρθρου.

  • Επιπλέον κερδίζω εσάς, τον επισκέπτη του website μου.
  • Αν δεν υπήρχε αυτό το άρθρο, μπορεί αυτή τη στιγμή να βρισκόσασταν στο website ενός ανταγωνιστή μου.
  • Άλλη μία ευκαιρία, για να μετατρέψω έναν απλό επισκέπτη σε πελάτη μου.
  • Με την επίσκεψη σας, αυξάνω το οργανικό traffic του website μου.

Τι κερδίζω ή τι προσπαθώ να κερδίσω, από τις πληροφορίες που σας δίνω;

  • Κατ' αρχήν προσπαθώ να κερδίσω την εμπιστοσύνη σας. Αν το καταφέρω, θα με βοηθήσει να πετύχω πολλά, καθώς και όλα τα παρακάτω.
  • Το καλύτερο αποτέλεσμα για εμάς θα ήταν, μαζί με την εμπιστοσύνη σας, η πώληση μίας υπηρεσίας που παρέχουμε.
  • Προσπαθώ επίσης να κερδίσω την αφοσίωσή σας, με όλα τα καλά που αυτό συνεπάγεται.
  • Αν σας άρεσε το άρθρο που έγραψα, μπορεί να μιλήσετε στους φίλους σας για την εταιρεία μας Cloud O.E.
  • Μπορεί να κοινοποιήσετε το άρθρο μου στα social media και να μου φέρετε και άλλους επισκέπτες και άρα υποψήφιους πελάτες.
  • Μπορεί να δημοσιεύσετε το URL του άρθρου μου στο website σας και να κερδίσω ένα backlink.
  • Μπορεί να διαβάσετε και κάποιο άλλο άρθρο μας, μειώνοντας το bounce rate του website μας.
  • Ή μπορεί να αποθηκεύσετε το σύνδεσμο του website μας στα bookmarks και να το επισκεφτείτε στο μέλλον, με αποτέλεσμα να κερδίσω έναν returning visitor.
  • Μπορεί να κάνετε εγγραφή στο Newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας και ίσως σας κάνω πελάτη μου στο μέλλον.

Με ποιον τρόπο προσπάθησα να καταφέρω όλα τα παραπάνω;

Με την ανάπτυξη περιεχομένου στο website μου ή πιο απλά, γράφοντας ένα άρθρο στο blog της εταιρείας μας.

Τι άλλο έχω κάνει που θα με βοηθήσει να πετύχω όλα τα παραπάνω;

Κατ΄αρχήν έχω βρει τον κατάλληλο συνέταιρο, μαζί με τον οποίο:

  • Έχουμε επενδύσει όχι μόνο σε σπουδές, αλλά και σε διαρκή μελέτη και έρευνα, τόσο θεωρητική όσο και πρακτική, στα αντικείμενα του Web Development - Προγραμματισμό Διαδικτυακών Εφαρμογών και SEO - Search Engine Optimization.
  • Έχουμε κατασκευάσει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα με μία custom πλατφόρμα. Η πλατφόρμα αυτή είναι 94% (!!) SEO-Friendly, ταχύτατη (άνοιγμα σε 782 millisecond), πανάλαφρη (front end και back end συνολικά 24MB) και την βελτιώνουμε συνεχώς. (Αν θέλετε να δείτε πόσο SEO-Friendly είναι το δικό σας website, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα seo checker tool.)
  • Έχουμε φροντίσει για το σωστό σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας.
  • Δημιουργούμε μοναδικά (ως επί το πλείστον) γραφικά σχέδια, για το οπτικό περιεχόμενο (εικόνες) του website μας.
  • Έχουμε επιλέξει για τη φιλοξενία της ιστοσελίδας μας, ένα πακέτο ειδικά για φιλοξενία ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Δημιουργούμε συνεχώς νέο περιεχόμενο στο website μας.
  • Έχουμε την πυγμή και τη θέληση που χρειάζονται, για να πετύχουμε τους στόχους μας.

Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε, αν δεν καταφέρουμε τους στόχους μας;

Αν όλα τα παραπάνω δεν είναι αρκετά, μπορεί να μπούμε στη διαδικασία δημιουργίας ποιοτικών backlinks.

Υπάρχει άλλος, πιο εύκολος τρόπος, που να έχει όμως όλα τα παραπάνω οφέλη;

Άλλος τρόπος για να βρεθείτε πρώτοι στο Google, που να έχει όλα τα παραπάνω οφέλη, δεν υπάρχει. Άλλοι τρόποι για να βγείτε πρώτοι υπάρχουν και θα τους δούμε παρακάτω.

Μη βιαζόμαστε όμως. Δεν είδαμε πόσο δύσκολος μπορεί να είναι ο δρόμος, που έχει τα οφέλη.

Ο βαθμός δυσκολίας για να βγείτε πρώτος στο Google

Μέτρηση που έγινε τον Ιανουάριο του 2019, έδειξε ότι υπάρχουν online τουλάχιστον 1,94 δισεκατομμύρια websites.

Αν αναλογιστεί κανείς ότι η πρώτη θέση στο Google είναι... λοιπόν μία θέση(!) και η πρώτη σελίδα είναι δέκα θέσεις, μπορεί εύκολα να συμπεράνει ότι 1,94 δισεκατομμύρια websites, 100% δε χωράνε ούτε στην πρώτη θέση στο Google, ούτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Μπορεί επίσης να καταλάβει το βαθμό δυσκολίας που υπάρχει, για να ξεπεράσει τους υπόλοιπους 193.999.999.999 και να βγει πρώτος.

Θα μου πείτε βέβαια, ότι όλα αυτά τα websites, δε στοχεύουν το ίδιο κοινό, ούτε τα ίδια keywords. Σωστά! Ο βαθμός δυσκολίας εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Πάμε να δούμε τους τρεις σημαντικότερους.

Παράγοντας 1: Ανταγωνισμός

Αν ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής σας έχει 300.000 οργανικά keywords, 600.000 επισκέπτες το μήνα, domain authority 90 και 5.000.000 backlinks, καταλαβαίνετε ότι το να τον ξεπεράσετε και να βγείτε πρώτοι θα είναι πάρα, μα πάρα πολύ δύσκολο!

Μη νομίσετε ότι επινοήσαμε τους παραπάνω αριθμούς, για να κάνουμε εντύπωση. Υπάρχουν websites (τουλάχιστον στο εξωτερικό) με μεγαλύτερα νούμερα από αυτά που μόλις διαβάσατε.

Δυστυχώς, δεν υπάρχει κάτι άλλο να αναλύσουμε για τον ανταγωνισμό. Δε μπορείτε να αλλάξετε τον ανταγωνισμό σας.

Αυτό που μπορείτε (και πρέπει) να κάνετε με τον ανταγωνισμό σας είναι να παραδειγματιστείτε από αυτά που οι ανταγωνιστές σας έχουν κάνει σωστά, να αποφύγετε τα λάθη τους και να προσπαθήσετε να βρείτε τα αδύναμα σημεία τους.

Παράγοντας 2: On-Site SEO

Οι πρακτικές τεχνικές SEO που υπάρχουν στον κώδικα του website σας, μαζί με τις θεωρητικές τεχνικές SEO που μπορείτε μόνοι σας να εφαρμόσετε, θα καθορίσουν την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών σας. 

Παράγοντας 3: Keyword

Το keyword είναι ο νούμερο 1 παράγοντας, που θα κρίνει αν θα βγείτε πρώτος στο Google. Αν επιλέξετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και σας βοηθούν οι τεχνικές on-site SEO που υπάρχουν στο website σας, έχετε μεγάλη πιθανότητα να πετύχετε το στόχο σας.

Για να γίνουμε πιο κατανοητοί, ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάτε παπλώματα και πάμε να δούμε κάποια παραδείγματα keywords και το βαθμό δυσκολίας τους, για να φέρετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στην πρώτη θέση στο Google.

Οι αριθμοί που θα χρησιμοποιήσουμε είναι υποθετικοί και έχουν μέγιστο το 10.

  • Keyword "πάπλωμα": Βαθμός δυσκολίας 10
  • Keyword "παπλώματα": Βαθμός δυσκολίας 10
  • Keyword "πάπλωμα πουπουλένιο": Βαθμός δυσκολίας 9
  • Keyword "παπλώματα πουπουλένια": Βαθμός δυσκολίας 8-9
  • Keyword "πάπλωμα πούπουλο": Βαθμός δυσκολίας 8
  • Keyword "πάπλωμα πουπουλένιο πάπιας": Βαθμός δυσκολίας 7
  • Keyword "πάπλωμα πουπουλένιο πάπιας 60% πούπουλο 40% φτερό": Βαθμός δυσκολίας 6
  • Keyword "πάπλωμα πουπουλένιο πάπιας 60% πούπουλο 40% φτερό 13 tog": Βαθμός δυσκολίας 3
  • Keyword "πάπλωμα πουπουλένιο Χαλκίδα": Βαθμός δυσκολίας 3
  • Keyword "πάπλωμα πουπουλένιο πάπιας 60% πούπουλο 40% φτερό 13 tog Χαλκίδα": Βαθμός δυσκολίας 0

Με το τελευταίο keyword, το οποίο είναι ένα long tail keyword, λογικά θα πετύχετε το στόχο σας και θα βρεθείτε πρώτοι στο Google. Συγχαρητήρια! Μόλις τα καταφέρατε!

Και έπειτα από ένα σύντομο πανηγυρισμό, δημιουργείται αυτόματα η πρώτη σκέψη στο μυαλό σας, για να σας στερήσει γρήγορα τη χαρά.

Ποιος θα αναζητήσει στο Google "πάπλωμα πουπουλένιο πάπιας 60% πούπουλο 40% φτερό 13 tog Χαλκίδα"; Μάλλον, κανένας.

Όπως επίσης καταλαβαίνετε, είναι τελείως άτοπο το ζήτημα που εξετάζουμε εξ' αρχής. Δεν υπάρχει "πρώτος στο Google". Αυτό που πραγματικά υφίσταται είναι, "πρώτος στο Google για το keyword _____________".

Τώρα που ξεκαθαρίσαμε και αυτό, πάμε να δούμε τι μπορείτε να κάνετε για το νέο σας στόχο. Ποιο θα πρέπει να είναι το keyword που θα στοχεύσετε;

Λοιπόν, αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς. Από τη διάθεση που έχετε να πετύχετε ένα δύσκολο στόχο και από το χρόνο που μπορείτε να διαθέσετε ή από τα χρήματα που μπορείτε να επενδύσετε στην κατάλληλη εταιρεία SEO, που θα σας βοηθήσει να πετύχετε το στόχο σας.

Σας έχουμε ήδη δώσει όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείτε, για να ξεκινήσετε σιγά σιγά, να βάζετε εφικτούς στόχους και να τους πετυχαίνετε.

Αν χρειάζεστε πιο αναλυτικές πληροφορίες, μπορείτε να δείτε τα άρθρα μας πάνω στο search engine optimization. Μία καλή αρχή μπορείτε να κάνετε με το άρθρο "Τι είναι SEO και γιατί χρειάζομαι SEO;"

Αν διαπιστώσατε ότι όλα αυτά είναι πολύ δύσκολα για εσάς ή δεν έχετε τον απαραίτητο χρόνο για να τα εφαρμόσετε, μπορείτε να δείτε τα πακέτα υπηρεσιών μας στο search engine optimization.

Αν ψάχνετε μία γνώμη για το πως να προχωρήσετε, θα σας έλεγα να ξεκινήσετε με μικρούς στόχους, δηλαδή με keywords χαμηλού βαθμού δυσκολίας και μόλις τους πετυχαίνετε να ανεβαίνετε σε δυσκολότερους.

Αν θέλετε την άποψη των ειδικών, θα σας συμβουλεύαμε να επιλέξετε διαφορετικούς στόχους.

Ποιοι είναι οι σωστοί στόχοι;

Σωστοί στόχοι είναι, οι σωστοί επιχειρηματικοί στόχοι. Τι εννοούμε:

Λάθος στόχος: "Θέλω να βγω πρώτος στο Google".

Σωστός στόχος: "Θέλω να βγω πρώτος στο Google, για να αυξήσω τις πωλήσεις μου" ή "Θέλω να βγω πρώτος στο Google, για να έχω περισσότερες κρατήσεις στο ξενοδοχείο μου".

Ποια είναι η διαφορά; 

Αν στόχος σας είναι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, μπορεί να προσέξετε επίσης την εξυπηρέτηση των πελατών σας ή την τεχνική υποστήριξη που παρέχετε.

Αν στόχος σας είναι να αυξήσετε τις κρατήσεις σας στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας, μπορεί να αποφασίσετε να αλλάξετε το μενού του πρωινού σας ή τα κλινοσκεπάσματα που έχουν φθαρεί.

Ακόμα και να μη συνδυάσετε το στόχο σας με κάτι άλλο, οι δύο τελευταίοι είναι επιχειρηματικοί στόχοι που οδηγούν σε έσοδα.

Αν με ρωτούσατε ποιος είναι ο δικός μας στόχος θα σας απαντούσα ότι, στόχο έχουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους ή τις επιχειρήσεις που θα μας εμπιστευθούν να πετύχουν τους δικούς τους στόχους, με την εφαρμογή της γνώσης μας στην πράξη. Για να τους βοηθήσουμε όμως, θα πρέπει πρώτα να μας βρουν.

Άλλοι τρόποι για να βγείτε πρώτος στο Google

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, υπάρχουν και άλλοι, πιο εύκολοι τρόποι, που μπορεί να σας βοηθήσουν να βγείτε στην κορυφή των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google.

Μπορεί βέβαια και να έχουν σαν αποτέλεσμα, τον αποκλεισμό του website σας από τις σελίδες των αποτελεσμάτων, όπως αναλύουμε στο άρθρο μας "Προώθηση ιστοσελίδων: Black Hat SEO και White Hat SEO".

Τους τρόπους αυτούς, μπορείτε να βρείτε στο εν λόγω άρθρο.

Έστω ότι αποφασίσατε να δοκιμάσετε κάποιον ή κάποιους από αυτούς τους τρόπους και έστω ότι καταφέρατε με επιτυχία, να βγείτε πρώτοι. Τι έπεται;

Σίγουρα θα πρέπει να παρακαλάτε συνεχώς, να μη σας εντοπίσει ο αλγόριθμος της Google ή να μην αλλάξει ο αλγόριθμος της Google, αν και προσωπικά το θεωρώ δύσκολο.

Πολύ πιθανό είναι επίσης να μην κερδίσετε τίποτα, από την επίτευξη της πρωτιάς σας.

Γιατί;

Αν έχετε καταφέρει με ύπουλο τρόπο να βρεθείτε πρώτοι, λογικά σημαίνει ότι δε θα έχετε αναπτύξει το κατάλληλο περιεχόμενο που θα κρατήσει τους χρήστες στο website σας. Πολύ πιθανό να μην έχετε δώσει καν σημασία στο σχεδιασμό, στις λειτουργίες ή στο χρόνο ανοίγματος του website σας. 

Αν όλα τα παραπάνω (και πολλά περισσότερα) συνδυαστικά δεν είναι σωστά, ακόμα και να βρεθείτε πρώτος στο Google, δε θα μετατρέψει τους επισκέπτες σας σε πελάτες σας.

Και σίγουρα, δε θα σας βοηθήσει να πετύχετε έναν πραγματικό επιχειρηματικό στόχο.

REVIEWS (1)
by Νίκος Π. on 2019-09-16 10:49:39

Πολύ χρήσιμο άρθρο για το SEO Θα τα εφαρμόσω στη σελίδα μου! Σε ευχαριστώ...

Σχετικά Άρθρα

BACK TO TOP