ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ

Καταταχτείτε σε πολλαπλά Keyword με ένα άρθρο

Κωνσταντίνος Ρουμελιώτης on 18-10-2019. Modified on 19-10-2019
Καταταχτείτε σε πολλαπλά Keyword με ένα άρθρο

Καθημερινά οι content writers πασχίζουν για να δημιουργήσουν νέα άρθρα είτε για να ενημερώσουν τους επισκέπτες για κάτι νέο, είτε για να κερδίσουν περισσότερους οργανικούς επισκέπτες μέσω των αναζητήσεων. Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενα άρθρα μας, το content/περιεχόμενο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο σε ένα website. Είναι εκείνο που κερδίζει τους επισκέπτες μέσω των αναζητήσεων και είναι εκείνο επίσης που θα κρατήσει τους επισκέπτες στο website σας και θα αυξήσει τους returning visitors

Keyword Ranking

Έστω ότι γράφουμε συνεχώς νέο περιεχόμενο για το blog του website μας. Οι πληροφορίες που δίνουμε είναι πολύ χρήσιμες, παρόλα αυτά δεν έρχονται επισκέπτες στη σελίδα μας. Τί μπορεί να φταίει; Οι μηχανές αναζήτησης (είναι μηχανές!) βλέποντας ένα νέο άρθρο ξεκινούν να το εξερευνούν. Χρησιμοποιούν τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης για να καταλάβουν τι ακριβώς πραγματεύεται το άρθρο. Μόλις το καταφέρουν το κατατάσσουν στα search results σε συγκεκριμένα keyword. Σε ποιά όμως;

Keyword Stuffing

Παλαιότερα οι copywriters προσπαθούσαν να βελτιστοποιήσουν τα άρθρα τους για 1 λέξη κλειδί, επαναλαμβάνοντας πολλές φορές τη λέξη κλειδί μέσα στο άρθρο - Keyword stuffing. Με την τεχνική του Keyword stuffing κατάφερναν να φαίνονται σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά και να κερδίζουν επισκέπτες. Με τα χρόνια οι μηχανές αναζήτησης εξελίχθηκαν και πλέον εντοπίζουν τέτοιου είδους προσπάθειες και τις τιμωρούν.

Keyword Density

Ταυτόχρονα με τα τελευταία updates των μηχανών αναζήτησης εξελίχθηκαν και οι seo agents. Μέσα από πειράματα κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα δείκτη / ποσοστό το οποίο ονομάσαν keyword density. Το βέλτιστο keyword density μετά από έρευνες είναι 1 έως 3 %.

Παράδειγμα: έχουμε ένα άρθρο 1000 λέξεων

    Keyword max usage = 1000 x (3 / 100) = 30 φορές    

    Keyword min usage = 1000 x (1 / 100) = 10 φορές

Μπορούμε λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε το target keyword από 10 έως 30 φορές μέσα στο κείμενο χωρίς να τιμωρηθούμε από τις μηχανές αναζήτησης.

Multiple Keywords

Θα έχετε παρατηρήσει website με ένα άρθρο να κατατάσσονται σε multiple keyword και άλλα website με πολλά άρθρα να προσπαθούν να κερδίσουν κάθε keyword ξεχωριστά. 

Η ερώτηση: Τι να προτιμήσω; Ποσότητα άρθρων ή Ποιότητα άρθρου;

Η απάντηση: Είτε επιλέξετε να γράψετε ένα άρθρο για multiple keyword, είτε πολλά άρθρα στοχεύοντας κάθε keyword ξεχωριστά, η ΠΟΙΟΤΗΤΑ είναι το βασικότερο ζητούμενο. Η χρησιμότητα ενός άρθρου είναι να προσφέρει μια πληροφορία σε ένα επισκέπτη. Αν ο επισκέπτης βρει αυτό που αναζητά θα συνεχίσει να επισκέπτεται το website. Αν με ένα άρθρο καταφέρετε να δώσετε ποιοτικές πληροφορίες για πολλές λέξεις κλειδιά, μπράβο σας! Αν δε φτάνει ένα άρθρο για να αναλύσετε διεξοδικά πολλαπλές λέξεις κλειδιά καλό θα ήταν να γράψετε περισσότερα άρθρα.

  • Target Keyword

Έχοντας τον κανόνα του keyword density μπορείτε να γράψετε πολλαπλά άρθρα στοχεύοντας σε 1 keyword το κάθε ένα. Βρείτε keyword χαμηλού ανταγωνισμού και υψηλής επισκεψιμότητας και απλά γράψτε χρήσιμα άρθρα. Οι επισκέπτες θα έρθουν με τον καιρό! 

Ο οδηγός μας "Πως θα επιλέξετε τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά;" θα σας βοηθήσει σίγουρα να επιλέξετε τις λέξεις κλειδιά.

Multiple Target Keywords

  • Πως όμως θα καταταχτούμε με ένα άρθρο σε πολλαπλά keyword?

- Ξεκινήστε βρίσκοντας τα keyword που θα στοχεύσετε

Έστω ότι ένα άρθρο μας αναφέρεται σε αθλητική διατροφή. Τα keyword που μπορούμε να επιλέξουμε θα πρέπει να είναι σχετικά με την αθλητική διατροφή - keyword clustering. Αν προσπαθήσουμε να στοχεύσουμε στο ίδιο άρθρο το keyword αθλητικά ρούχα, το πιθανότερο είναι να αποτύχουμε. Τα keyword που ταιριάζουν στην αθλητική διατροφή θα μπορούσαν να είναι πρωτεϊνη, υδατάνθρακας, φυτικές ίνες κ.α 

Ένας πολύ γνωστός seo agent είχε γράψει: Όταν γράφετε ένα άρθρο για ένα αντικείμενο χρησιμοποιήστε όχι μόνο τα keyword που ταιριάζουν, αλλά τα keyword που αποδεικνύουν ότι είστε πραγματικοί expert του αντικειμένου.

Πως βρίσκω τα related keyword? Υπάρχουν πολλά εργαλεία στο ιντερνετ που υπόσχονται να σας προτείνουν τα πιο related keyword όμως θα διαπιστώσετε ότι μάλλον δεν τηρούν την υπόσχεσή τους. Το καλύτερο εργαλείο για να βρείτε related keyword που αποδεικνύουν την εξειδίκευσή σας στο αντικείμενο είναι το μυαλό σας. Σκεφτείτε τι θα αναζητούσατε φτάνοντας στο άρθρο σας;

Μία άλλη λύση θα ήταν να χρησιμοποιήσετε το Google related keywords. Έστω ότι κάνετε μία αναζήτηση στο google για την αθλητική διατροφή, στο κάτω μέρος θα σας προτείνει τις related αναζητήσεις: αθλητική διατροφή pdf, αθλητική διατροφή για κάψιμο λίπους  κ.α. Χρησιμοποιήστε αυτά τα keyword για να βελτιστοποιήσετε το άρθρο σας.

Μία άλλη λύση είναι το google keyword planner που προτείνουμε και παραπάνω.

- Χρησιμοποιήστε τα συνώνυμα

Έστω ότι το keyword είναι αθλητική διατροφή, ένα συνώνυμο θα ήταν “διατροφή για αθλητές”.

- Χρησιμοποιήστε long-tail related keywords

Όπως προτείναμε και παραπάνω ένα log-tail keyword θα ήταν “αθλητική διατροφή για κάψιμο λίπους”. Είναι πιθανότερο να καταταχτείτε σε αυτό γιατί δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός.

- Optimize to Multiple Keyword

Εκτός από τις φορές που πρέπει να επαναλάβετε το target και related keywords φυσικά ανάμεσα στο άρθρο, θα μπορούσατε να ενισχύσετε τα αποτελέσματα προσθέτωντας ομοιόμορφα αυτά τα keyword στην περιγραφή meta description, στα meta keywords, στα og/twitter tags και στον τίτλο του άρθρου. Προσοχή! Μην βάλετε όλες τις λέξεις κλειδιά στον τίτλο ή στο meta description κάνοντας τον τίτλο και το description δυσνόητα.

Ένας άλλος τρόπος θα ήταν να ιεραρχίσετε τα keyword σε headings.

H1 -> Αθλητική διατροφή

- Η2 -> αθλητική διατροφή pdf

-- H3 -> αθλητική διατροφή για κάψιμο λίπους

- Check results

Εφόσον πραγματοποιήσατε όλα τα παραπάνω βήματα ήρθε η ώρα να ελέγξετε εάν όντως το keyword density είναι ανάμεσα στα επιθυμητά ποσοστά. Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει είναι keyword density tool. Κάνοντας επικόλληση το κείμενό σας μέσα στο πλαίσιο, θα σας προβάλει από κάτω τα keyword του κειμένου με ένα ποσοστό δίπλα τους. Κάντε τις απαραίτητες διορθώσεις ώστε το target keyword και τα related keyword να είναι μεταξύ του 1 έως 3%.

Συμπερασματικά, το content είναι το πιο σημαντικό στοιχείο σε ένα website. Μπορείτε να το βελτιστοποιήσετε είτε για ένα keyword είτε για πολλαπλά. Το βασικότερο πέρα από τους παραπάνω κανόνες είναι να προσφέρετε μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο στους αναγνώστες σας. Η Cloud O.E. βρίσκεται δίπλα σας είτε για την εφαρμογή search engine optimization στο website σας, είτε για τη συγγραφή και βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας.

Feel free to review our article!

BACK TO TOP