Internal Linking: Τι πρέπει να προσέξετε?
Konstantinos I. Roumeliotis
  • 17-11-2019
  • 1762 Unique Views

Με τον όρο Internal Linking εννοούμε τους συνδέσμους που συνδέουν τις σελίδες ενός website μεταξύ τους. Internal links για παράδειγμα είναι το header ή το footer menu. Φανταστείτε το internal linking ως έναν χάρτη που μπορεί να ακολουθήσει ο επισκέπτης για να βρει κάθε σελίδα ενός website. 

Πόσο σημαντικό είναι λοιπόν το internal linking για το seo?

Ένα παράδειγμα internal συνδέσμων θα μπορούσε να είναι η αρχική σελίδα του nytimes.com. Η συγκεκριμένη σελίδα περιέχει χιλιάδες συνδέσμους προς άλλες σελίδες του ίδιου website. Ένας τέτοιος σύνδεσμος είναι ο nytimes.com/section/politics. Αν ένας επισκέπτης βρίσκεται στην αρχική σελίδα μπορεί να πατήσει το σύνδεσμο politics και να βρεθεί στη σελίδα όπου βρίσκονται τα πολιτικά άρθρα.

Θέλεις ένα αποτελεσματικό Internal Linking που θα δώσει authority σε συγκεκριμένες σελίδες; Δες τα αποτελεσματικά πακέτα της Cloud O.E. για Προώθηση Ιστοσελίδων!

5 κανόνες για να επιτύχετε ένα καλύτερο internal linking

1. Όλες οι σελίδες πρέπει να αναφέρονται από τουλάχιστον μία άλλη σελίδα

Το internal linking βοηθάει τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης να περιηγηθούν στο website. Οι σελίδες που δεν αναφέρονται από άλλες είναι δυσκολότερο να εντοπιστούν από τις μηχανές αναζήτησης.

2. Χρησιμοποιήστε πάντα title tags για τα link

Οι επισκέπτες πριν πατήσουν έναν σύνδεσμο θα ήθελαν να γνωρίζουν εκ των προτέρων που καταλήγει. Αν περάσετε λοιπόν το ποντίκι σας πάνω από έναν σύνδεσμο θα δείτε ένα αναδυόμενο πλαίσιο με το title tag του συνδέσμου. Το title tag περιγράφει τη σελίδα προορισμού. Όπως και οι επισκέπτες έτσι και οι μηχανές αναζήτησης εκτιμούν τη χρήση title tags.

3. Τα link θα πρέπει να είναι σχετικά μεταξύ τους

Έστω ότι γράφουμε ένα άρθρο για το SEO και θέλουμε να εξηγήσουμε κάποιον τεχνικό όρο που έχουμε γράψει σε κάποιο άλλο άρθρο μας. Τι μπορούμε να κάνουμε; Αν τα δυο άρθρα είναι σχετικά μεταξύ τους, απλά προσθέτουμε έναν σύνδεσμο προς το άρθρο! Αν δεν είναι σχετικά μεταξύ τους καλό θα ήταν να εξηγήσουμε τον όρο μέσα στο ίδιο άρθρο χωρίς να ανακατευθύνουμε τον επισκέπτη σε άλλη σελίδα. Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι πολλοί marketers προτείνουν να εξηγούμε κάθε όρο μέσα στο ίδιο άρθρο αν είναι δυνατό. Όταν ανακατευθύνουμε τον επισκέπτη σε κάποια άλλη σελίδα είναι σαν να παραδεχόμαστε ότι το άρθρο μας δεν είναι αρκετά τεκμηριωμένο.

4. Όσο πιο πολλές σελίδες δείχνουν τη συγκεκριμένη σελίδα τόσο περισσότερο σημαντική φαίνεται στις μηχανές αναζήτησης.

Όπως και στα external link έτσι και στα internal link, όσο περισσότερες σελίδες δείχνουν προς μία σελίδα, τόσο πιο σημαντική φαίνεται προς τις μηχανές αναζήτησης. Όσο οι εσωτερικοί τόσο και οι εξωτερικοί σύνδεσμοι αποτελούν +1 ψήφο για τη σελίδα.Αν για παράδειγμα έχουμε ένα άρθρο που το δείχνουν με σύνδεσμο 10 εσωτερικές σελίδες και 10 εξωτερικές σελίδες, σίγουρα θα καταταχτεί πιο ψηλά στα SERPs από ένα άρθρο που δεν αναφέρεται από καμία σελίδα. Προσοχή όμως! Το περιεχόμενο των σελίδων που δείχνουν το άρθρο θα πρέπει να είναι συναφές με το αντικείμενο του άρθρου.

5. Το πρώτο internal link σε μία σελίδα είναι και το πιο σημαντικό

Από έρευνες έχει βρεθεί ότι η Google θεωρεί πιο σημαντικό το link που βρίσκεται πρώτο σε μία σελίδα. Αν μία σελίδα σας είναι πιο σημαντική από κάποια άλλη προσθέστε εκείνη στο πρώτο hyperlink και όχι κάποια άλλη.

Συνοψίζοντας το internal linking είναι πολύ σημαντικό για κάθε website. Σίγουρα δεν θα δώσει τα ίδια αποτελέσματα με το external linking, αντίθετα θα βοηθήσει τους επισκέπτες να βρουν πιο εύκολα αυτό που αναζητούν. Το ζητούμενο δεν είναι απαραίτητα να μπει ο επισκέπτης στο website, αλλά να λάβει την πληροφορία που αναζητά πιο εύκολα.

Αν χρειάζεστε βοήθεια για να διορθώσετε το internal linking της ιστοσελίδας σας ή του eShop σας καθώς και για την εφαρμογή οποιασδήποτε άλλης τεχνικής Search Engine Optimization, επικοινωνήστε μαζί μας!

Έχεις την Ιδέα;
Ήρθε η ώρα να την υλοποιήσουμε!
Ζήτησε Προσφορά