Δημιουργία eshop: Ο απόλυτος οδηγός και τι να προσέξεις!
Alexandros K. Nasiopoulos
  • 13-04-2022
  • 628 Unique Views

Στην Ελλάδα του 2022 το internet marketing αναπτύσσεται με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου. Στο πλαίσιο της εξέλιξης και του εκσυγχρονισμού των ηλεκτρονικών αγορών πολλοί επιχειρηματίες αναζητούν λύσεις για να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό και να ανεβάσουν τα κέρδη τους. Ειδικά μετά την έξαρση της πανδημίας Covid-19 στη χώρα μας, η δημιουργία eshop αυξήθηκε κατακόρυφα. Για να μην μένεις πίσω στις εξελίξεις αλλά και για να μαθαίνεις πρώτος τις λεπτομέρειες που κρίνουν τον πρωταθλητή στο ηλεκτρονικό εμπόριο διάβασε στο CloudOE.gr για όλα τα μυστικά και τις συμβουλές που κρύβονται πίσω από τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Τι είναι και γιατί να ανοίξω ένα eshop;

Για αρχή αν και είμαστε σίγουροι πως το γνωρίζεις ήδη θα πούμε με δυο λόγια τι είναι το eshop. Το ηλεκτρονικό κατάστημα σε απλά ελληνικά είναι μια ιστοσελίδα που σου δίνει την ευκαιρία να προσφέρεις προς πώληση στο διαδίκτυο τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που σχετίζονται με  την επιχείρησή σου. Ουσιαστικά πρόκειται για μεταφορά ενός φυσικού (κανονικού) καταστήματος στην οθόνη του πελάτη μ’ ένα μόνο κλικ. Με τον τρόπο αυτό είναι σαφές πως αυξάνεις τις πιθανότητες να γνωρίσει περισσότερος κόσμος τα προϊόντα σου, να αποκτήσεις περισσότερη πελατεία και φυσικά αυτό που είναι και το ζητούμενο να πολλαπλασιάσεις τις πωλήσεις σου.

Θέλεις ένα Eshop με αξεπέραστες δυνατότητες; Δες τις αποτελεσματικές προτάσεις της Cloud O.E. για Κατασκευή Eshop και Υποστήριξη Eshop!

Τι χρειάζεται να σκεφτείς πριν τη δημιουργία eshop;

Μερικά από τα σημεία που πρέπει να προσέξεις, κάνουν την εμφάνισή τους πριν τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Για αρχή, τι προϊόντα και τι υπηρεσίες θα προσφέρεις; Με ποιον τρόπο θα γίνονται οι παραδόσεις και πως θα πληρώνει ο πελάτης; Ο πελάτης του eshop σου θα έχει να επιλέξει από μια συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων/υπηρεσιών ή προσφέρεις ποικιλία σε κατηγορίες; Όλα αυτά τα βασικά ερωτήματα που καλείσαι να απαντήσεις είναι το αρχικό στάδιο, πριν περάσεις στη φάση της κατασκευής. Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου ο ειδικός είσαι αποκλειστικά εσύ, αλλά για τις μεθόδους πληρωμής η συμβουλή μας είναι να προσφέρεις περισσότερες επιλογές πέρα από την κλασική μέθοδο  με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες. Δώσε την ευκαιρία στους πελάτες σου να είναι πιο ευέλικτοι και να έχουν τη δυνατότητα να εξοφλήσουν τις αγορές τους με τις πλέον σύγχρονες μεθόδους που χρησιμοποιεί η αγορά, π.χ. Paypal, Revolut, τραπεζικός λογαριασμός κτλ.

Θα χρειαστείς συνεργάτες;

Μια ακόμα σοβαρή σκέψη είναι αν θα χρειαστείς κάποιο ή κάποια άτομα για να σε βοηθήσουν στο νέα σου εγχείρημα. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα σου χρειαστεί τουλάχιστον ένας συνεργάτης με τον οποίο θα διαχειρίζεσαι από κοινού το eshop. Θα σε βοηθήσει με την επικοινωνία, στο να αλλάζει τις τιμές και να διαμορφώνει τις προσφορές, στον έλεγχο των παραγγελιών κ.α. Είναι ακριβώς το ίδιο με το να έχεις έναν εργαζόμενο στο φυσικό σου κατάστημα. Εκτός όμως του βασικού συνεργάτη, εμείς σου προτείνουμε να συνεργαστείς και με λογιστή αλλά και μ’ έναν έμπειρο δικηγόρο. Ο λογιστής θα σε κατευθύνει με τη γνώση του να αποφύγεις διάφορα σφάλματα που μπορεί να σου στοιχίσουν ακριβά! Όσο για το δικηγόρο δεν υπάρχει πλέον επιχείρηση (ή εταιρεία) που να στέκει νομικά χωρίς τη βοήθειά του.

Πόσο στοιχίζει η δημιουργία eshop;

Αυτό είναι το πιο στρεσογόνο σχετικό ερώτημα που πρωταγωνιστεί σε πολυάριθμες αναζητήσεις στο διαδίκτυο. Ψάχνοντας στο internet, θα διαβάσεις για τιμές που ξεκινάνε από 200-300 ευρώ και μπορεί να φτάνουν μέχρι και μερικές χιλιάδες ευρώ. Εδώ αρχίζει ουσιαστικά το μεγαλύτερο σου μπέρδεμα και ταυτόχρονα ίσως είναι και το πιο σημαντικό που πρέπει να προσέξεις! Εμείς θα είμαστε απόλυτα ειλικρινείς μαζί σου. Αν θέλεις, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πληροί όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές και δεν είναι στημένο πρόχειρα, τότε να είσαι επιφυλακτικός με τις διάφορες υπερπροσφορές που θα έρθουν στα αυτιά σου. Το στήσιμο ενός eshop, είναι μια διαδικασία που απαιτεί τέχνη και διάφορες προϋποθέσεις που θα αναλύσουμε στη συνέχεια. Εκτός της δυσκολίας και της εξειδίκευσης που απαιτείται, ποτέ μην ξεχνάς ότι όταν πρόκειται για την επιχείρησή σου ο βασικός άξονας επιβάλλεται να είναι η ποιότητα. Στο Cloudoe.gr μπορείς να ρίξεις μια ματιά και θα βρεις πραγματικά ποιοτικές υπηρεσίες για δημιουργία eshop από το μηδέν, σε τιμές που ξεκινάνε από τα 749 ευρώ, με γραπτή εγγύηση 10 χρόνων και αξίζουν μέχρι και το τελευταίο τους cent!

Τι απαιτείται για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος;

Αφού αναφέραμε τα σημαντικά θέματα που πρέπει να προσέξεις στο ξεκίνημα, παρακάτω θα αναλύσουμε μερικά από τα βασικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζεις για τη διαδικασία της δημιουργίας eshop.

Το domain name και το web hosting

Αρχικά, πρέπει να ορίσεις ένα domain name και τη φιλοξενία (web hosting). Το πρώτο δεν είναι τίποτα περισσότερο από την ηλεκτρονική διεύθυνση που θα πληκτρολογήσει ο ενδιαφερόμενος στο google για να βρεθεί στην ιστοσελίδα σου. Για παράδειγμα αν πληκτρολογήσεις www.cloudoe.gr, θα βρεθείς στη δικιά μας. Το web hosting, επίσης είναι πολύ σημαντικό. Ο server που θα φιλοξενεί το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, θα πρέπει να είναι ταχύτατος, ασφαλής και συνεχώς online.

Οι προδιαγραφές του καλοστημένου eshop

Η δημιουργία eshop όπως είπαμε οφείλει να πληροί ορισμένες υψηλές προϋποθέσεις. Οι τρεις βασικότερες που δεν πρέπει να λείπουν με τίποτα από το δικό σου αν θες να θεωρείται αξιόλογο είναι οι εξής: 

  • Το eshop είναι απαραίτητο να έχει φιλικό σχεδιασμό προς τους χρήστες. Είναι το ονομαζόμενο user friendly design. Αυτό εξασφαλίζει ότι ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να χρησιμοποιήσει με ευκολία την πλατφόρμα σου και θα μπορεί να κατανοεί χωρίς προβλήματα την κάθε κίνηση από την παραγγελία μέχρι την παράδοση.
  • Στο ίδιο μήκος κύματος χρειάζονται και οι βελτιώσεις για χρήση του eshop από τις συσκευές κινητών.
  • Ένα Quick Checkout ή One page Chekcout θα απογειώσει τις πωλήσεις σου. Ένα σύγχρονο καλάθι αγορών χωρίς περιττά refresh θα σε βοηθήσει να μη χάσεις ούτε έναν πελάτη.
  • Η ενίσχυση του SEO του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι επίσης θεμελιώδης. Το SEO είναι υπεύθυνο για την εμφάνιση του eshop σου στις πρώτες θέσεις στην αναζήτηση των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.  Τα υψηλά οργανικά αποτελέσματα είναι αυτά που θα αυξήσουν τους επισκέπτες και θα σου αποφέρουν περισσότερους πελάτες.

Η Φορολογία

Μια ακόμη παράμετρος που πρέπει να προσέξεις κατά τη δημιουργία eshop είναι οι φορολογικές σου υποχρεώσεις. Για να μην έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα με την εφορία θα χρειαστεί να προσθέτεις πάντα στην αξία ενός προϊόντος και τον Φ.Π.Α. (φόρος προστιθέμενης αξίας). Ο λογιστής που σου προτείναμε να έχεις από κοντά θα σε καθοδηγήσει πλήρως σε ό,τι αφορά τα τιμολόγια και θα σου παρέχει όλη την απαραίτητη οικονομική πληροφόρηση ώστε να μην βρεθείς προ δυσάρεστης εκπλήξεως.

Η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών 

Βολιδοσκόπησε τις εταιρείες Courier τις περιοχής σου. Μην βιαστείς να επιλέξεις τη φθηνότερη. Είναι πολύ σημαντικός παράγοντας η εταιρεία μεταφορών που θα συνεργαστείς. Σκέψου ακόμα και το ενδεχόμενο να προσφέρεις την επιλογή στους πελάτες σου να διαλέξουν παραπάνω από μια μεταφορική στο eshop σου. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο οι πελάτες να αφήνουν αρνητικές κριτικές ακόμα και αν το προϊόν που έλαβαν ήταν όπως ακριβώς τους υποσχέθηκες, επειδή είτε η παράδοση ήταν αργή είτε γιατί δεν έμειναν ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση της μεταφορικής.

Η διαφήμιση: ένα σημαντικό βήμα μετά τη δημιουργία eshop

Αφού κατάφερες επιτέλους μετά από μεγάλη προσπάθεια και μελέτη να ανοίξεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, μην νομίζεις ότι όλα τελειώσαν εκεί. Στην πραγματικότητα το ίδιο σημαντική με τη δημιουργία eshop είναι και η διαφήμιση. Χωρίς την κατάλληλη προώθηση της επιχείρησής σου, λυπάμαι που στο λέω αλλά θα είσαι ένα μικρό ψάρι ανάμεσα στους καρχαρίες του digital marketing. Μην περιμένεις ότι το eshop σου, όσο καλοστημένο και να είναι, θα γίνει γνωστό και θα αρχίσει να πουλάει από μόνο του ως διά μαγείας. Μερικές συμβουλές για διαφήμιση είναι τα Banners, τα βίντεο, τα Google Ads, η διαφήμιση στα Social Media, με σημαντικότερο το on-page και off-page SEO.

Τελειώνοντας το άρθρο, ελπίζουμε να φανήκαμε κατατοπιστικοί και να σε βοηθήσαμε να ξεκαθαρίσεις μερικά βασικά σημεία στο νέο σου ξεκίνημα της επιχειρηματικής σου καριέρας. Η δημιουργία eshop μπορεί να είναι το κατάλληλο βήμα που θα απογειώσει τις πωλήσεις σου και θα σε καταξιώσει στο χώρο του μαρκετινγκ. Είναι σίγουρα μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, σκέψη, κεφάλαιο και στρατηγική. Μην πανικοβάλλεσαι. Άκου τους ειδικούς της Cloud O.E. και πάρε τις σωστές αποφάσεις στο δρόμο για την κορυφή του ηλεκτρονικού εμπορίου!

Έχεις την Ιδέα;
Ήρθε η ώρα να την υλοποιήσουμε!
Ζήτησε Προσφορά