Προώθηση ιστοσελίδων 2022: Οι 10 αποτελεσματικότερες τεχνικές
Konstantinos I. Roumeliotis
  • 04-12-2021
  • 827 Unique Views

Στο κείμενο που θα διαβάσεις παρακάτω θα βρεις πολλές πληροφορίες για την προώθηση ιστοσελίδων και χρήσιμα tips που αν ακολουθήσεις κατά γράμμα η επιτυχία είναι δεδομένη!

Έχοντας πλέον τη διαδικτυακή σου επιχείρηση σε λειτουργία, το επόμενο πρόβλημα που καλείσαι να αντιμετωπίσεις είναι το πως θα πραγματοποιήσεις την προώθηση της ιστοσελίδας σου. Καθώς βρίσκεσαι στα πρώτα στάδια της διαδικτυακής σου επιχειρηματικότητας, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται κατά νου προκειμένου να προωθήσεις « αποτελεσματικά » την ιστοσελίδα σου είναι να επενδύεις μεγάλα χρηματικά ποσά σε διαφημίσεις. Για την πρόληψη τέτοιου είδους φαινομένων, παρακάτω θα βρεις τρόπους για μια σωστή προώθηση ιστοσελίδας χρησιμοποιώντας περιορισμένο χρηματικό προϋπολογισμό ή ακόμα και εντελώς δωρεάν!

Θέλεις μία αποτελεσματική προώθηση της ιστοσελίδας ή του eshop σου; Δες τα ασυναγώνιστα πακέτα για προώθηση ιστοσελίδων και eshop που σου προτείνουμε!

Πως να εξασφαλίσεις μια σωστή προώθηση ιστοσελίδας στο διαδίκτυο;

Ας ξεκινήσουμε την ανάλυση των 10 αποτελεσματικότερων μεθόδων για μια επιτυχημένη προώθηση ιστοσελίδας :

1. Search Engine Optimization

Στη νέα πραγματικότητα των πολυάριθμων ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, ο καλύτερος τρόπος να επιβιώσει η ιστοσελίδα της επιχείρησης σου είναι ανεπιφύλακτα να προσεγγίσεις όσο το δυνατόν πιο φιλικά τις μηχανές αναζήτησης. Ο καλύτερος τρόπος να πετύχεις προώθηση ιστοσελίδων στις μέρες μας είναι η υιοθέτηση τεχνικών Search Engine Optimization (SEO). Όσον αφορά την υιοθέτηση του SEO και τη βελτίωση της ιστοσελίδας σου προς τις μηχανές αναζήτησης υπάρχουν δωρεάν διαδικτυακοί οδηγοί που θα σε βοηθήσουν να επιλύσεις σημαντικά προβλήματα που θα προκύψουν κατά τη πραγμάτωση της SEO στρατηγικής σου. Για το λόγο του αληθές θα πρέπει να καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια αν δεν έχεις σκοπό να απευθυνθείς σε κάποιον επαγγελματία του είδους.

Για να επιτύχεις μια καλύτερη και πιο εύστοχη προώθηση ιστοσελίδας προς τις μηχανές αναζήτησης η προσοχή σου θα πρέπει να στραφεί σε δύο κυρίως παράγοντες:

i. Αρχικά στο φαίνεσθαι, δηλαδή σε όλα εκείνα τα οποία μπορείς να διακρίνεις με γυμνό μάτι στην ιστοσελίδα σου όπως εικόνες, βίντεο, περιγραφές, εξατομικευμένη σχεδίαση και γενικότερα τη δομή της ιστοσελίδας (On-page SEO).

ii. Καθώς και τον εσωτερικό της κόσμο δηλαδή σε εκείνα που λαμβάνουν χώρα στο παρασκήνιο όπως τις διασυνδέσεις με τρίτες ιστοσελίδες, την αξιοπιστία, την ακρίβεια και την αλήθεια που προάγει στον καταναλωτή κ.α. (Off-page SEO). Με σωστή εφαρμογή της πρακτικής Search Engine Optimization (SEO) για τη προώθηση ιστοσελίδων εξασφαλίζεται η γραμμική αύξηση των επισκεπτών σε βάθος χρόνου, με προκαθορισμένο χρηματικό προϋπολογισμό και περιοδική δουλειά και προσαρμογές. Τι είναι SEO;

2. Guest blogging

Η δημιουργία και συγγραφή αναρτήσεων – δημοσιεύσεων με την ιδιότητα του επισκέπτη σε ιστοσελίδες με παρεμφερή θεματολογία, αυξημένη επιρροή, αξιοπιστία και ακρίβεια περιεχομένου είναι ένας καλός και έξυπνος τρόπος να ανακατευθύνεις νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου.

Tip: Αρχικά θα πρέπει να βρεις ιστοσελίδες - blog που έχουν παρεμφερές αντικείμενο με το δικό σου. Θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους και να ζητήσεις να συντάξεις ένα άρθρο το οποίο θα δημοσιεύσουν στο blog τους. Μαζί με το άρθρο μπορείς να προσθέσεις έναν σύνδεσμο που θα οδηγεί τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου για παραπάνω πληροφορίες. Μην αγχωθείς αν σου ζητήσουν κάποιο μικρό αντίτιμο για να δημοσιεύσουν το άρθρο σου. Αν η σελίδα που θα δημοσιεύσεις το άρθρο σου έχει μεγάλη επισκεψιμότητα, όποιο και αν είναι το αντίτιμο σίγουρα θα σου φέρει επισκέπτες, οι οποίοι με τις κατάλληλες κινήσεις μπορούν να μετατραπούν σε πελάτες. Συνέχισε το guest blogging/posting έως ότου δεις αποτελέσματα στην κατάταξη σου.

3. Content marketing

Το content marketing είναι μια ακόμη μέθοδος για την προώθηση ιστοσελίδων Αποτελεί έναν κρίσιμο παράγοντα στη βελτίωση της ιστοσελίδας σου προς τις μηχανές αναζήτησης, συμβάλλοντας στη συνεχή δημιουργία χρήσιμου και επιμορφωτικού περιεχομένου σχετικό με το πεδίο ενδιαφέροντος του κοινού, με το οποίο στοχεύεις να προσελκύσεις επισκέπτες προς το εσωτερικό της ιστοσελίδας σου. Για να καταφέρεις μια επιτυχημένη προώθηση ιστοσελίδας με τη μέθοδο αυτή, η δημιουργία περιεχομένου θα πρέπει να είναι προσανατολισμένη προς τις ανάγκες του κοινού σου, κάτι που θα καταφέρεις μέσω της ενδελεχούς έρευνας για λέξεις – φράσεις κλειδιά οι οποίες θα ανταποκρίνονται σε ερωτήσεις που έχουν τεθεί στις μηχανές αναζήτησης από διαδικτυακούς χρήστες. Η προώθηση του περιεχομένου θα πρέπει να γίνεται από πολλαπλά διαδικτυακά κανάλια προβολής (social media, paid advertising κ.τ.λ.) και η δημιουργία νέου περιεχομένου να είναι συνεχής, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες επιστροφής επισκεπτών στην ιστοσελίδα σου.

Tip: Ξεκίνα να γράφεις άρθρα για το αντικείμενο σου, όπου κανείς δεν είναι καλύτερος από εσένα. Δώσε δωρεάν πληροφορίες που θα προσφέρουν λύση σε ένα πρόβλημα του επισκέπτη. Πίστεψε με! Η προώθηση ιστοσελίδας μέσω content marketing κερδίζει την εμπιστοσύνη του επισκέπτη, ο οποίος στη συνέχεια θα πραγματοποιήσει σχεδόν σίγουρα μια αγορά. Μην σταματάς να γράφεις άρθρα! Δώσε έμφαση στην ποιότητα!

4. Social Media

Τα κοινωνικά δίκτυα με τον τεράστιο αριθμό χρηστών που διαθέτουν, αποτελούν ίσως τη σημαντικότερη και ευρέως γνωστή μέθοδο για προώθηση ιστοσελίδων. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης πληθαίνουν συνεχώς με τις κυριότερες να είναι το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Reddit και το LinkedIn. Για τη καλύτερη προώθηση της επαγγελματικής σου ιστοσελίδας συνίσταται η επιλογή συγκεκριμένα εξ΄ αυτών με βάση το τι προάγει η επωνυμία της επιχείρησης σου, σε ποιους απευθύνεται καθώς και το target group που επιθυμείς να προσεγγίσεις. Η κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης διαφέρει στον τρόπο διαχείρισης για μια επιτυχημένη προώθηση ιστοσελίδας ανεξάρτητα από τη θεματολογία, τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που διαθέτει, αυτό λοιπόν είναι που κάνει πιο δύσκολη την ταυτόχρονη διατήρηση εμπορικών προφίλ σε κάθε μία από αυτές. Αναμφισβήτητα η δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά την προώθηση ιστοσελίδων είναι το Facebook καθιστώντας εύκολη την στόχευση του κοινού που αναζητάς μέσω των Facebook Ads και των επιλογών που σου προσφέρουν.

Tip: Μια πολύ χρήσιμη συμβουλή από μεγάλους marketers είναι να δημιουργείς όσα κοινωνικά δίκτυα μπορείς να συντηρήσεις. Καλύτερα λοιπόν να εστιάσεις σε ένα από αυτά με καθημερινές αναρτήσεις, παρά να έχεις 5 χωρίς καμία ανάρτηση. Υπάρχουν βέβαια και πλατφόρμες που θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς πολλά social ταυτόχρονα με scheduled αναρτήσεις σχεδόν αυτοματοποιημένα.

5. Email marketing

Το Email marketing αποτελεί έναν αξιόπιστο τρόπο προώθησης ιστοσελίδων που στοχεύει άμεσα προς τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σου αλλά και σε δυνητικά καινούργιους. Η γκάμα διαδικτυακών οδηγών υλοποίησης μιας εκστρατείας για τη προώθηση της ιστοσελίδας σου με τη μέθοδο αυτή είναι τεράστια. Το πλεονεκτήματα μιας εκστρατείας για την προώθηση ιστοσελίδας βασισμένη στο email marketing είναι ότι η δράση ξεκινά προτού η ιστοσελίδα σου μπει σε λειτουργία. Μπορείς να ξεκινήσεις με μια προώθηση μαζικών e-mail προκειμένου να ενημερώσεις τους ακόλουθους σου για το χρόνο που απομένει ως το ξεκίνημα της λειτουργίας της ιστοσελίδας σου. Έπειτα μπορεί να ακολουθήσει μια προωθητική ενέργεια με δωροεπιταγές και κουπόνια-εκπτώσεις στους νέο-εγγραφέντες χρήστες στη λίστα e-mail. Πριν τεθεί σε λειτουργία το νέο διαδικτυακό σου κατάστημα, μην ξεχάσεις να μοιραστείς και να προβάλλεις τα πρώτα προϊόντα–υπηρεσίες, τις πρώτες αναρτήσεις του blog που ίσως διατηρείς με θεματολογία που συνάδει με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει η διαδικτυακή επιχείρηση σου και τέλος δώσε κίνητρα στους χρήστες έτσι ώστε να μπουν στην ιστοσελίδα σου όπως για παράδειγμα με ένα παιχνίδι θησαυρού που θα κρύβει μεγάλες εκπλήξεις. Έχοντας εξασφαλίσει τους πρώτους επισκέπτες-πελάτες συνέχισε δυναμικά με τη συστηματική προώθηση καλοσχεδιασμένων Newsletter.

Tip: Μια υπηρεσία που θα σου λύσει πραγματικά τα χέρια στον σχεδιασμό και την αποστολή ενημερωτικών email - newsletter είναι η πλατφόρμα mailchimp. Προσοχή όμως! Να στέλνεις email μόνο σε εκείνους που έχουν δώσει τα στοιχεία τους με τη θέληση τους! Email marketing στην εποχή του GDPR

6. Google My Business

Ένας από τους καλύτερους τρόπους προώθησης επαγγελματικών ιστοσελίδων σε τοπικό επίπεδο είναι η δωρεάν δημιουργία ενός προφίλ στην υπηρεσία Google My Business. Με την ενέργεια αυτή θα καταφέρεις να συνδέσεις τη διαδικτυακή ιστοσελίδα της επιχείρησης σου με σημαντικές πληροφορίες που τη χαρακτηρίζουν όπως τις ώρες λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας, τοποθεσία κ.α., κάνοντας έτσι ευκολότερη την ανίχνευση της από πελάτες που πραγματοποιούν χρήση των μηχανών αναζήτησης αξιοποιώντας το φίλτρο της τοποθεσίας και όχι μόνο. Άξια αναφοράς είναι και η δυνατότητα της ιχνηλάτησης των σχέσεων και αλληλοεπιδράσεων των χρηστών με το επιχειρηματικό προφίλ σου, προσφέροντας έτσι καλύτερη διαχείριση στη καμπάνια για τη προώθηση της επαγγελματικής σου ιστοσελίδας.

Question: Γιατί η επιχείρηση μου φαίνεται πιο χαμηλά από κάποια άλλη στο Google My Business; Η κατάταξη στα αποτελέσματα εξαρτάται άρρηκτα από την τοποθεσία του χρήστη που αναζητά. Αν ο χρήστης βρίσκεται πιο κοντά σε κάποια άλλη επιχείρηση, θα εμφανιστεί εκείνη πιο ψηλά από την δίκη σου.

Tip: Από την εμπειρία μας όμως έχουμε παρατηρήσει ότι οι αξιολογήσεις και το όνομα της επιχείρησης παίζουν βασικό ρόλο στην κατάταξη επίσης. Επιχειρήσεις με πολλές αξιολογήσεις φαίνονται ψηλότερα στα αποτελέσματα. Ζήτησε λοιπόν από τους πελάτες σου να κάνουν μια αξιολόγηση στο Google My Business της επιχείρησης σου. Τέλος, δες με ποια λέξη κλειδί σε αναζητούν οι χρήστες και πρόσθεσε τη λέξη κλειδί δίπλα από το όνομα της επιχείρησης σου. Αδιαμφισβήτητα, η προώθηση ιστοσελίδων μέσω του Google My Business είναι πολύ ευεργετική για το traffic της ιστοσελίδας σου.

7. Quora

Το Quora αποτελεί πλατφόρμα στο εσωτερικό της οποίας μπορείς να μοιραστείς αλλά και να αποκτήσεις γνώση επιτρέποντας στους χρήστες της να αποκτούν πληροφορίες σε θέματα – προβλήματα με δημοσίευση νέων ερωτήσεων αλλά και απαντήσεων σε ήδη υπάρχουσες ερωτήσεις. Η πλατφόρμα αυτή είναι ένας καλός τρόπος για τη προώθηση ιστοσελίδων λόγω των καλών θέσεων που λαμβάνει στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις – φράσεις κλειδιά που υπάρχουν στο εσωτερικό του περιεχομένου το οποίο παράγει ο ίδιος ο χρήστης. Για τη προώθηση της επαγγελματικής σου ιστοσελίδας το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να γράφεις και να ξεκινήσεις να απαντάς σε ερωτήσεις του κλάδου στον οποίο ανήκει η επιχείρησή σου χωρίς να ξεχνάς σε κάθε νέα απάντηση σου να τοποθετείς έναν σύνδεσμο που θα οδηγεί στην ιστοσελίδα σου για παραπάνω πληροφορίες. Έτσι κάθε φορά που θα εμφανίζεται σε καλή θέση το post στο οποίο απάντησες στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης θα απολαμβάνεις τους καρπούς της δημοφιλής πλατφόρμας Quora.

8. Online communities and aggregators

Ακόμα μια διέξοδος για τη προώθηση ιστοσελίδων προς το μεγάλο κοινό του διαδικτύου είναι ιστοσελίδες δημιουργημένες από συγκεκριμένες διαδικτυακές κοινότητες (online communities) που εύκολα θα αφήσουν τη δημιουργία περιεχομένου και τη προβολή της επιχειρηματικής σου ιστοσελίδας στο εσωτερικό της, ενισχύοντας έτσι την προσπάθεια για την οργανική προώθηση της ιστοσελίδας σου. Εκτός από τις διαδικτυακές κοινότητες (online communities) για προώθηση ιστοσελίδας μπορείς να στραφείς επίσης και σε διάφορες ιστοσελίδες συλλογής περιεχομένου ανά κατηγορία (media aggregators) προκειμένου να προβάλεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχεις. Τα πλεονεκτήματα των παραπάνω δύο μεθόδων για την προώθηση ιστοσελίδων είναι η εύκολη πρόσβαση και σύνδεση με τη δική σου επιχειρηματική ιστοσελίδα καθώς και το μεγάλο ποσοστό πιθανοτήτων κοινοποίησης αυτής από το κοινό που διαθέτουν.

9. Pay – per – click advertising

Σε περίπτωση που έχεις στη διάθεση σου ένα χρηματικό ποσό το οποίο προορίζεις για την ενίσχυση και τη προώθηση ιστοσελίδας η οποία φιλοξενεί τη διαδικτυακή σου επιχείρηση, τότε πρέπει να ασχοληθείς με μία από τις παραδοσιακές μεθόδους του Digital Marketing αυτή της Pay – per – click διαφήμισης (PPC advertising). Ένα καλό εργαλείο που θα σε βοηθήσει στην υλοποίηση αυτής μεθόδου με σκοπό τη καλύτερη προώθηση ιστοσελίδας με βάση συγκεκριμένες λέξεις – φράσεις κλειδιά αποτελεί το Google AdWords. Η δημοφιλή αυτή πλατφόρμα PPC διαφήμισης θα σου εξασφαλίσει την όσο το δυνατόν καλύτερη θέση γίνεται στα αποτελέσματα αναζητήσεων, ανάλογα με το χρηματικό προϋπολογισμό που διαθέτεις και θες να αφιερώσεις σε κάθε click, τη συνάφεια των λέξεων – φράσεων κλειδιών με τα ερωτήματα των χρηστών, την αναλογία των click προς τον αριθμό εμφάνισης (CTR) κ.α. Τέτοιου είδους μέθοδοι για τη προώθηση ιστοσελίδων είναι συχνά χρησιμοποιούμενοι ακόμα και από διαδικτυακές επιχειρήσεις με μικρό χρηματικό προϋπολογισμό. 

Ξεκίνησε με ένα budget 50€ και δημιούργησε μια καμπάνια στο Google AdWords. Βρες τις λέξεις κλειδιά, επέλεξε την landing page, γράψε τον κατάλληλο τίτλο και περιγραφή και η ιστοσελίδα σου θα κερδίσει εύκολα επισκέπτες. Δεν πειράζει αν η πρώτη σου καμπάνια αποτύχει! Η εμπειρία που αποκόμισες θα σε βοηθήσει γενικότερα στον τρόπο που θα αντιμετωπίζεις στο μέλλον την προώθηση ιστοσελίδων.

10. Giveaways

Τα giveaways έρχονται να ολοκληρώσουν τη λίστα των 10 καλύτερων τρόπων για τη προώθηση ιστοσελίδων το 2022. Σε μια διαδικασία προσφοράς δώρων μέσω διαγωνισμών θα πρέπει να έχεις κατά νου τον τελικό στόχο που θέλεις να επιτύχεις. Στη δική σου περίπτωση έχοντας ως στόχο τη προώθηση ιστοσελίδας, η προσπάθεια σου θα πρέπει να επικεντρωθεί στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αύξηση της επισκεψιμότητας προς την επιχειρηματική σου ιστοσελίδα. Σε έναν διαγωνισμό ο οποίος περιλαμβάνει κάποιου είδους έπαθλο (προϊόν ή υπηρεσία της επιχειρηματικής σου δραστηριότητας) θα πρέπει να εξασφαλίσεις την επιστροφή της επενδυτικής αξίας σε συνδυασμό με την εκπλήρωση του επιθυμητού στόχου, ξεκάθαρους κανόνες συμμετοχής καθώς και δελεαστικό κέρδος προς τους πελάτες προκειμένου να αφιερώσουν χρόνο για τη συμμετοχή τους. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα έχεις επιτύχει μια σωστή προώθηση ιστοσελίδας εξασφαλίζοντας ένα καλό αριθμό νέων επισκεπτών.

Ξεκίνα την προσπάθεια σου για την προώθηση ιστοσελίδων ανεξάρτητα από τους πόρους που διαθέτει η επιχείρηση σου!

Είτε αναθέσεις τη προώθηση ιστοσελίδας σε έναν ειδικό, είτε αποφασίσεις να ξεκινήσεις τη δική σου προσπάθεια, αξιοποίησε συνδυαστικά ή μεμονωμένα όλους τους παραπάνω τρόπους που ανταποκρίνονται στη προώθηση ιστοσελίδων προκειμένου να εξασφαλίσεις το μέγιστο όφελος.

Σε αυτή σου την προσπάθεια εμείς στην Cloud OE θα είμαστε δίπλα σου! Άφησε το σχόλιο σου παρακάτω και ο Digital Marketing Agent της εταιρείας μας θα σε βοηθήσει.

Έχεις την Ιδέα;
Ήρθε η ώρα να την υλοποιήσουμε!
Ζήτησε Προσφορά